کد خبر: ۳۲۹۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

تحصیل دانش‌آموزان بافقی در کانکس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق گفت : به علت کمبود فضای آموزشی تعدادی از دانش آموزان بافقی در کانکس های مستقر در مدارس به تحصیل ادامه می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اصغر رنجبر روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، آموزشگاه استیجاری طلوع واقع در خیابان عدالت و همچنین مدرسه شهید اکرمی بافق را از مدارسی برشمرد که دانش آموزان آن در کانکس تحصیل می کنند.

وی خاطر نشان کرد: این کانکس ها ازلحاظ سرمایشی وگرمایشی وضعیت مطلوب و مناسبی دارند و به محض اینکه مدرسه خیری ابراهیمی آماده شود دانش آموزان به آنجا نقل مکان خواهند کرد.

رنجبر درباره مسائل و مشکلات مدرسه زهره هم گفت: خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام دادیم مشکل آب و سرویس بهداشتی این آموزشگاه و مشکلات و کمبود های دیگر آن بطور کلی بر طرف شده است.

امام جمعه بافق چندی پیش در جمع تعدادی از مردم این شهر پیشنهاد کرد : بکوشیم تا فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه ترویج کنیم زیرا ثواب دنیوی و اخروی آن کمتر از ساخت مسجد و اماکن مذهبی نخواهد بود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی از خیر مدرسه ساز ( ایرانمنش) تقدیر کرد و گفت: این خیر تا کنون چند خوابگاه دانش آموزی در این شهرستان به نام شهید ابراهیمی ساخته و هم اینک یکباب مدرسه نیز با همین نام در دست ساخت دارد.

بیش از هفت هزار دانش آموز بافقی در 70 آموزشگاه شهرستان بافق تحصیل می کنند.بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین