کد خبر: ۳۲۹۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

بیانیه تهیه‌کننده «فیتیله»؛ اجازه توهین و جسارت به خود نمی‌دهیم

علیرضا آقایی تهیه‌کننده برنامه «فیتلیه» با صدور بیانیه‌ای به اتفاقی که برای این برنامه افتاده واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این بیانیه آمده است: «در تاریخ 94/08/15 در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از عزیزان مخاطب گردید در این باره نکات زیر را به استحضار می رساند

دوستان و همراهان گرامی

در تاریخ 94/08/15 در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از عزیزان مخاطب گردید در این باره نکات زیر را به استحضار می رساند:

1-سابقه فعالیت گروه فیتیله گواه این ادعا است که اقوام و طوایف ایران همواره مورد احترام بوده و این گروه هیچگاه به خود اجازه نمی دهد به ایشان توهین یا جسارتی روا نماید.

2- اصالت بازیگران اصلی این برنامه از اقوام اصیل ایران همچون آذری ، گیلک و لر بوده و هیچگاه به خواستگاهی که از آن بر آمده اند توهین نمی کنند.

3- مفهوم نمایش مورد اشاره در زمینه آموزش استفاده مسواک بوده و مانند نمایش های دیگر ترکیبی فانتزی از گویش و لهجه های مختلف در فضای نمایش استفاده شده است و این به معنای جسارت به قوم و یا لهجه خاصی نمی باشد.

در آخر این گروه صمیمانه از سو تفاهم پیش آمده از همه ی بینندگان با ارزش برنامه فیتیله عذرخواهی کرده و بار دیگر تاکید می کند بقای برنامه فیتیله و هر برنامه تلویزیونی دیگر متکی به نگاه پر مهر بینندگان آن برنامه می باشد و رضایت قلبی ایشان آرزو همیشگی این برنامه می باشد.»

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین