کد خبر: ۳۲۹۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

افشاگری‌ تاج‌ درباره‌ خط خوردن میلاد محمدی!

رییس سازمان لیگ پرده از رازی بزرگ برداشت و اعلام کرد پیش از بازی راه آهن- سپاهان از طرف تیم ملی با او تماس گرفته شد و از او خواسته شد که میلاد محمدی بازی نکند.
آفتاب‌‌نیوز :
 میلاد محمدی روز چهارشنبه در لیست کی روش برای بازی با ترکمنستان و گوام حضور داشت اما به یکباره روز پنجشنبه و بعد از بازی سپاهان- راه آهن در مرحله یک چهارم نهایی از تیم ملی خط خورد و میثم مجیدی جایگزین او شد. اتفاقی که اما و اگرهای زیادی را در ذهن هواداران فوتبال به وجود آورد.

مهدی تاج در این باره به خبرنگار ما می گوید: شب قبل از بازی از من خواسته شد که میلاد محمدی بازی نکند. البته من قبول نکردم چون باشگاه راه آهن حقش است که از بازیکنانش استفاده کند. 
او ادامه داد: اگر من قبول می کردم این اتفاق بیفتد دوباره بحث باند اصفهانی و حمایت از سپاهان مطرح می شد و البته ما نخواستیم باشگاه راه آهن از حق مسلمش محروم کنیم. 

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا رفتار کی روش با باشگاه های لیگ برتری درست است یا نه هم گفت: من نمی خواهم به این بحث ورود کنم و فقط آن چیزی که اتفاق افتاده بود را صادقانه گفتم.

 به گزارش ورزش سه،با این وصف مشخص است که علت اصلی خط خوردن محمدی از تیم ملی بازی کردن او در بازی جام جذفی در روز پنجشنبه بوده است. اتفاقی که انتقادات زیادی را متوجه کارلوس کی روش کرده است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین