کد خبر: ۳۲۹۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

کیم جونگ اون در متروی شیکاگو!+تصاویر

مسافران متروی شیکاگو از دیدن رهبر جوان کره‌شمالی در واگن قطار شگفت‌زده شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نوشته روزنامه دیلی میل، وب‌سایت ایمگور (Imgur) اقدام به انتشار تصاویری از فردی کرده شبیه کیم جونگ اون با کت و شلوار مشکی مخصوصش در حالی که روی صندلی قطارمتروی شیکاگو نشسته و کوله‌پشتی‌اش را روی پایش گذاشته و با خستگی مشغول بازی با تلفن همراهش است.

 به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، این جوان که با این مدل مو و لباس‌هایی شبیه کیم جونگ اون بارها توسط مسافران در این مسیر دیده شده در حال تحصیل در دانشگاه ایلینوی است. مینیونگ کیم که با نام "دراگون" هم شناخته می‌شود، معمولا در بارها مشغول جشن گرفتن است و در زمین بسکتبال ادای رهبر کره شمالی را در می‌آورد.

کیم به نیوز گازت گفته است: به مردم می‌گویم که کیم جونگ اون واقعی هستم و مردم هم می پذیرند! آنها می‌پرسند، چطور ممکن است که شما در آمریکا باشید؟ و من در جواب می‌گویم که تابعیت دوگانه دارم. آنها می‌گویند چرا آمده‌اید آمریکا؟ می‌گویم می‌خواهم کاپیتالیسم را در کره‌ شمالی اجرا کنم و اقتصادمان را آنگونه که چین تغییر داد، عوض کنم. آنها می‌گویند چرا به بخش چمپین ایالت ما آمدید؟ می‌گویم طرفدار تیم بسکتبال شیکاگو بولز هستم، اما فکر کردم شیکاگو جای خطرناکی است، آمدم اینجا. مردم هم باور می‌کنند!

گرچه وی عاشق این است که خود را جای کیم جونگ اون جا بزند اما والدین وی نگرانند که روابط میان کره‌جنوبی (محل تولد مینیونگ کیم) و کره‌شمالی وخیم‌تر شود. حتی آنها نگران ترور و گروگانگیری وی هستند.

کیم جونگ اون در متروی شیکاگو!+تصاویر

کیم جونگ اون در متروی شیکاگو!+تصاویر
کیم جونگ اون در متروی شیکاگو!+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین