کد خبر: ۳۲۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۱۵
همزمان با دهه فجر

چه کسی به سرهنگ شلیک کرد، روی آنتن می رود

آفتاب‌‌نیوز : حسین لبافی، مدیر تولید ضمن بیان این مطلب افزود: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی حداکثر تا پانزده روز دیگر به پایان رسیده و ساخت موسیقی این فیلم توسط ستار اورکی به زودی آغاز می شود. 

وی با بیان اینکه این مجموعه همزمان با فیلمبرداری تدوین می شود افزود: کار نگارش این مجموع بر عهده شادمهر راستین بوده و این مجموعه در 10 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه اول سیما پخش می شود. 

این مجموعه به مساله مفاسد اقتصادی در دوره رژیم پهلوی در خرداد ماه 1356 بر می گردد. 

داستان، از قتل سرهنگ جهان بین آغاز می شود. این سرهنگ در راس کمیسیونی فرمایشی در خصوص پیگیری اختلاس و دزدی های مدیران دولتی وقت قرار داشته است که پس از مدتی کشته می شود. نرگس که دوست دختر سرهنگ (فریبا) است، پیش از مرگ سرهنگ قصد رساندن پیامی از سوی انقلابیون داشته است که همین موضوع باعث شک فریبا می شود. اما او ثابت می کند که در مرگ سرهنگ دست نداشته است. به همین جهت نرگس و فریبا با کشف رمز دفترچه سرهنگ سعی در کشف ماجرا دارند. آنها در تحقیقات خود به شخصی به نام بهرام و مافوق سرهنگ که شخصی به نام طبری است، بر می خورند و همین مساله ماجرا را پیچیده می کند. 

در مجموعه تلویزیونی چه کسی به سرهنگ شلیک کرد ، داود رشیدی، حمید مظفری، قاسم زارع، محمد رضا داود نژاد، بهزاد خداویسی، جلیل فرجاد، اکبر هنرمند، زهره صفوی، اکرم رستمیان، بیتا سحرخیز، محسن گودرزی و تورج فرامرزیان به ایفای نقش کرده اند. 

محمد علیقلی زاده مدیر تصویربرداری، محسن علی اکبری تهیه کننده، محمد هادی قمیشی طراح صحنه و لباس، مهری شیرازی طراح چهره پردازی و علیرضا اسلامی تدوینگر از عوامل این مجموعه تلویزیونی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین