کد خبر: ۳۲۹۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

دستگیری مأمور قلابی در مدرسه دخترانه

پلیس به سرعت وارد عمل شد و بعد از هماهنگی با مسئولان مدرسه دخترانه مرد جوان را در حالی که یک کلت پلاستیکی به کمر داشت دستگیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، مرد جوانی که بابستن یک اسلحه قلابی به کمرش در پوشش مامور پلیس، وارد یک مدرسه دخترانه شده بود  دستگیر شد .
 
یکی از ماموران تجسس کلانتری هاشمی نژاد مشهد که شنبه گذشته در حال گشت زنی در محدوده خیابان مطهری بود توجهش به جوانی جلب شد که سوار بریک دستگاه موتورسیکلت آپاچی در مقابل یک مدرسه دخترانه  توقف کرده بود.
 
این مامور  در حالی که متوجه شد مرد جوان کلاه یگان تکاوری پلیس را به سر دارد او را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفت. در همین حال بود که مامور قلابی سوار بر آپاچی وارد حیاط مدرسه دخترانه شد.
 
پلیس هم به سرعت وارد عمل شد و پس ازهماهنگی با مسئولان مدرسه دخترانه مرد جوان را در حالی که یک کلت پلاستیکی به کمر داشت دستگیر کرد.
 
پلیس هنوز مامور قلابی را مورد بازجویی قرار نداده بود که یکی از مسئولین مدرسه مذکور مدعی شد فرد دستگیر شده چند روزی است که در اطراف مدرسه پرسه می زند و حتی خودش را به ما مامور معرفی کرده است.
 
متهم روز گذشته در حالی به شعبه 203 دادسرای مشهد منتقل شد و در مقابل بازپرس  شرقی  ایستاد و از خود دفاع کرد  که در گفته هایش تناقضاتی دیده می شد . همین امر باعث شد تا متهم با دستور قضایی راهی زندان مشهد شود تا تحقیقات بیشتری در این باره انجام گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین