کد خبر: ۳۲۹۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

ثبت قرارداد جدید اس-300 بین ایران و روسیه

سخنگوی هیئت اعزامی روسیه به نمایشگاه هوافضای 2015 دوبی اعلام کرد که قرارداد جدید فروش سامانه اِس-300 به ایران اوایل سال آتی میلادی امضا می‌شود و 18 ماه پس از آن، به طرف ایرانی تحویل می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی هیئت اعزامی روسیه به نمایشگاه هوافضای 2015 دوبی اعلام کرد که قرارداد جدید فروش سامانه اِس-300 به ایران اوایل سال آتی میلادی امضا می‌شود و 18 ماه پس از آن، به طرف ایرانی تحویل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایتارتاس، سخنگوی هیئت اعزامی روسیه به نمایشگاه هوافضای 2015 دوبی اعلام کرد که قرارداد جدید این کشور با ایران در مورد سامانه پدافند هوایی اِس-300 سال آتی میلادی امضا خواهد شد.

وی گفت: «مذاکرات با طرف ایرانی در مورد شکل دهی به قرارداد سامانه پدافند هوایی اِس-300 در حال ادامه است و تا پیش از اوایل سال آتی تکمیل نخواهد شد».

سخنگوی هیئت اعزامی روسیه به نمایشگاه هوافضای 2015 دوبی گفت که کنسرسیوم «آلماز-آنتی» که مجری اصلی این توافق است، پس از امضای قراداد، قابلیت این را دارد که طی 18 ماه سامانه‌های اِس-300 را تولید و به ایران ارسال کند.

هنوز اطلاعات رسمی از نوع سامانه اِس-300 که قرار است ایران تحویل بگیرد منتشر نشده است: مدل S-300PMU-1 که تولید آن متوقف شده اما ممکن است به طور اختصاصی برای طرف ایرانی تولید شود و یا مدل S-300VM از گزینه‌های محتمل هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین