کد خبر: ۳۲۹۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

کنایه جنتی به تحریم کنندگان نمایشگاه مطبوعات

علی جنتی گفت: ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز : علی جنتی گفت: ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.

به گزارش «انتخاب»، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور نیافتن عده از مطبوعات در نمایشگاه امسال گفت:    ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.

وی افزود: از 25 خواننده ممنوع الکار خبری ندارم و این خبر را تکذیب می کنم در خصوص موسیقی پاپ ما با این سبک مشکلی نداریم و برخی از گروه ها هستند که در خارج از کشور موسیقی مبتذل اجرا کرده اند و در داخل نیز رعایت نمی کنند.
 
وی در خصوص برداشته شدن تحریم ها تصریح کرد:مردم فکر نکنند اگر تحریم ها برداشته شود همه مسائل حل می شوند مردم توقعات واقعی داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین