کد خبر: ۳۲۹۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

«شبح» جیمز باند 296 میلیون دلاری شد

بیست و چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمزباند» به زودی در سینماهای فرانسه، استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و چین اکران خود را آغاز می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : فیلم «شبح» بیست‌و ‌چهارمین قسمت از مجموعه «جیمز باند» توانست در اولین هفته اکران بین‌المللی خود مجموع فروش جهانی‌اش را به رقم 296 میلیون دلار برساند.

به گزارش ایسنا، قسمت جدید از مجموعه «جیمزباند» به کارگردانی «سم مندز» و با بازی «دنیل کریگ» در نقش مأمور «007» در اولین هفته اکران خود در گیشه بین‌الملل در تمامی 77 بازار خارجی در صدر فهرست فروش قرار گرفت و 117 میلیون دلار فروخت.

این فیلم اکشن در هفته اول اکران در آمریکای شمالی نیز صدرنشین گیشه شد و توانست 73 میلیون دلار بفروشد تا فروشی کمتر از 88/4 میلیون دلار قسمت قبلی این مجموعه «سقوط آسمانی» در آمریکا رقم بزند.

اما در گیشه بین‌الملل آلمانی‌ها در هفته اول اکران 20/1 میلیون دلار برای فیلم جدید «جیمز باند» به ارمغان آوردند و این فیلم در کشورهای دیگر چون ایتالیا (5/7 میلیون دلار)، روسیه (5/8 میلیون دلار)، سوئیس (4/1 میلیون دلار)، اسپانیا (3/3 میلیون دلار) و بلژیک (2/4 میلیون دلار) فروخت.

«شبح» در دومین هفته اکران خود در سینماهای انگلیس 21/3 میلیون دلار فروخت تا پس از 14 روز نمایش، مجموع فروش خود را در خانه به 100 میلیون دلار ارتقاء دهد.

بیست و چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «جیمزباند» به زودی در سینماهای فرانسه، استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و چین اکران خود را آغاز می‌کند.

فیلم «سقوط آسمانی» قسمت قبلی مجموعه «جیمز باند» به کارگردانی «سم مندز» در سال 2012 در نهایت با ثبت فروش 1/1 میلیارد دلاری در گیشه جهانی به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ این مجموعه فیلم تبدیل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی نام گرفت که در این کشور به فروشی بیش از 100 میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» قرار دارد.

انیمیشن «هتل ترانسیلونیا 2» نیز در هفته‌ای که گذشته با اضافه کردن 15 میلیون دلار از محل سینماهای 80 کشور جهان مجموع فروش خارجی‌اش را به بیش از 242 میلیون دلار افزایش داد و فیلم «مریخی» ساخته سه بعدی و فضایی «ریدلی اسکات» نیز با فروش 9/3 میلیون دلاری از محل 50 بازار خارجی به مجموع فروش بالغ بر 261 میلیون دلار دست یافت.

فیلم «پل جاسوس‌ها» ساخته «استیون اسپیلبرگ» نیز با فروش این هفته خود به فروش کل 16/9 میلیون دلار رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین