کد خبر: ۳۲۹۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

کپسولی که به جای گاز، تریاک داشت

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان از جاسازی تریاک در کپسول گاز وانت نیسان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ «علی احمدی تبار» گفت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کپسول گاز «سی ان جی» یک دستگاه خودرو وانت نیسان، ۹۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و همدان یک باندقاچاقچی مواد مخدر شناسایی و مشخص شد این باند قصد دارند با یک دستگاه وانت نیسان مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی منتقل کند.

به گفته وی، با تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصله، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در محور پل زال – خرم آباد مستقر و با رویت وانت نیسان که حامل بار جک سقف‌های بتونی بود آن را توقیف کردند.

جانشین انتظامی استان اضافه کرد: پس از بازرسی فنی از خودرو مذکور، ۹۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کپسول گاز «سی ان جی» وانت نیسان جاساز شده بود، کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مواد مخدر دورود، یک دستگاه پژو پارس که نقش اسکورت محموله را داشت توقیف و دو سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، ‌«احمدی تبار» ضمن تقدیر از پلیس مواد مخدر همدان به شهروندان توصیه کرد: در راستای ارتقاء سطح امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با مواد افیونی، هر گونه اخبار و موارد مشکوک را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین