کد خبر: ۳۲۹۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

ماکسیما با ۶۸۳ کیلو موادمخدر به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 561 کیلو تریاک، 122 کیلو حشیش و توقیف یک دستگاه سواری ماکسیما در عملیات ماموران پلیس استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 561 کیلو تریاک، 122 کیلو حشیش و توقیف یک دستگاه سواری ماکسیما در عملیات ماموران پلیس استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار ایرج کاکاوند در این رابطه اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی، روز گذشته هنگام گشت زنی و کنترل محورهای فرعی استان یزد متوجه تردد مشکوک یک دستگاه سواری ماکسیما با دو سرنشین شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار از محل کرد که در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریز، خودروی قاچاقچیان متوقف شد.

سردار کاکاوند با اشاره به دستگیری دو تن از سوداگران مرگ، گفت: در بازرسی از این خودرو، 683 کیلو موادمخدر شامل 561 کیلو تریاک و 122 کیلو حشیش کشف شد. سوداگران مرگ این محموله سنگین موادمخدر را از شرق کشور، بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشتند. قاچاقچیان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین