کد خبر: ۳۳۰۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

گروگانگیری در کالیفرنیا دو کشته برجای گذاشت

بر اثر یک حادثه گروگانگیری در کالیفرنیای آمریکا، یک زن و فرد مظنون کشته شدند. حدود ساعت دو و نیم بعد از ظهر امروز مرد گروگانگیر که زنی را با خود به داخل خانه ای در شهر «سن خوزه» کالیفرنیا می‌کشید، دیده شد. نیروهای پلیس آمریکا ساختمان را به طور کامل محاصره کردند تا بهترین شیوه دسترسی به افراد حبس شده در داخل خانه را پیدا کنند.
آفتاب‌‌نیوز : در حادثه گروگانگیری کالیفرنیا، فرد مهاجم و یک زن کشته شدند.
 
به گزارش رویترز، بر اثر یک حادثه گروگانگیری در کالیفرنیای آمریکا، یک زن و فرد مظنون کشته شدند. حدود ساعت دو و نیم بعد از ظهر امروز مرد گروگانگیر که زنی را با خود به داخل خانه ای در شهر «سن خوزه» کالیفرنیا می‌کشید، دیده شد. نیروهای پلیس آمریکا ساختمان را به طور کامل محاصره کردند تا بهترین شیوه دسترسی به افراد حبس شده در داخل خانه را پیدا کنند.
 
حدود ساعت پنج بعد از ظهر، مردی با سلاح کمری از خانه خارج شد. نیروهای پلیس به سوی فرد مظنون نارنجک صوتی پرتاب کردند و بین آنها تیراندازی متقابل صورت گرفت.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی، جراحت سطحی برداشت و فرد مظنون نیز در این حادثه کشته شد. افسران پلیس هنگام جستجوی خانه با جسد گروگان زن روبرو شدند. بنابر اعلام پلیس آمریکا، تحقیقات درباره علت حادثه و انگیزه مظنون ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین