کد خبر: ۳۳۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۸:۴۸

بریدن گلوی زن توسط شوهرش به دلیل سوءظن

آفتاب‌‌نیوز : اول آبان ماه سال 1382 وقوع يك فقره قتل عمدي به دادسراي امور جنايي تهران گزارش شد كه با حضور بازپرس ويژه‌ قتل عوامل تشخيص هويت و ماموران كلانتري در صحنه‌ حادثه تحقيقات اوليه براي شناسايي مقتول و علت اصلي وقوع اين قتل آغاز شد.

طي بررسي‌هاي انجام‌گرفته مشخص شد مقتول كه از ناحيه‌ دست و پا كبودي شديدي داشت جان خود را بر اثر بريدگي عميق در ناحيه‌ گلو از دست داده است. 

همسر این زن مدعي است ؛حدود ساعت 8 و نيم صبح با فرزند و همسرش جهت واكسن زدن فرزندانشان از منزل خارج شدند و حين برگشت به منزل او همسر و فرزندش را روانه‌ منزل كرده و خود جهت خريد مقداري برنج و تهيه‌ قرص و قطره‌ فرزند 45 روزه‌شان راهي داروخانه شده است. 

متهم مدعي است زماني كه خارج از منزل بوده چندين بار با همسرش تماس گرفته اما جواب تلفن او را نداده است و به همين دليل وي مشكوك شده و سعي كرده سريعتر به منزل بازگردد. 

متهم در دفاعيات خود اعلام كرده بود كه پس از آن كه به منزل برگشته با همسرش درگير شده و پس از اينكه همسرش پرستو با فحاشي او را تحريك كرده است متهم با ضربات مشت و لگد مقتول را مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از آن تلويزيون را برداشته به طرف او پرتاب كرده بعد با چاقو گلوي همسرش را بريده است. 






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین