کد خبر: ۳۳۰۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

پرونده مجری سیما و فیتیله‌ای‌ها در کمیته‌ تخلفات

معاون سیمای رسانه ملی در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال «پشت بام تهران» از بررسی پرونده مجری سیما و فیتیله‌ای‌ها در کمیته‌ تخلفات خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی امروز چهارشنبه ۲۰ آبان بعد از حضور در پشت‌صحنه سریال «پشت‌بام تهران» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» در جمع خبرنگاران درباره وضعیت «علی ضیا» مجری تلویزیون که چندی پیش بعد از بازی دربی ممنوع‌التصویر شد گفت: پرونده ضیا در دو کمیته مجریان و کمیته تخلفات سازمان صداوسیما در حال بررسی است و ان‌شاءالله این مسائل حل خواهد شد. 
 
معاون سیما درباره اعلام رسمی ممنوع‌التصویری علی ضیا مجری برنامه «امشب» بیان کرد که اعلام این خبر در اخبار سیما اشتباه بود و نباید به‌صورت علنی و با این شدت بیان می‌شد. 
 
وی در ادامه درباره بازگشت وی و اجرای برنامه امشب عنوان کرد: این موضوع باید در کمیته‌هایی که گفته شد مشخص شود. 
 
پورمحمدی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره برنامه فیتیله‌ای‌ها و خطایی که در این برنامه پیش آمد، عنوان کرد: پرونده برنامه فیتیله‌ای‌ها نیز در این کمیته‌ها در حال بررسی است. 
 
معاون سیما در درباره وضعیت شبکه تهران که با ساختار HD فعالیت می‌کند بیان کرد: ما دیگر شبکه HD نداریم بلکه شبکه تهران با این ساختار در حال فعالیت است و «احسان کاوه» به‌عنوان مدیر آن مشغول است که امیدواریم به‌زودی این شبکه به‌صورت رسمی راه‌اندازی شود. 
 
پورمحمدی در پاسخ به پرسش خبرنگار درباره درخواست حوزه علمیه مبنی بر تصویب فیلم‌نامه‌های سینمایی و تلویزیونی با محوریت روحانیون در حوزه علمیه پیش از تولید در سازمان صداوسیما تصریح کرد: ما نمی‌توانیم همه فیلم‌نامه‌ها را به حوزه علمیه بفرستیم چراکه تعداد این آثار زیاد است اما اگر فیلم‌نامه‌ای نیاز به مشاوره داشته باشد با آن‌ها در تعامل هستیم. 
 
وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره تولید و پخش مستندهایی در حوزه بحران که در کشورهای منطقه ساخته می‌شوند عنوان کرد: شبکه افق و شبکه مستند در زمینه ساخت این مستندها مشغول بکار هستند.
 
معاون سیما درباره «پایتخت ۵» و تولید آن برای نوروز سال ۹۵ تصریح کرد: در نوروز سال ۹۵ مجموعه پایتخت نداریم اما همان گروه برای ماه رمضان سال ۹۵ سریالی را خواهند ساخت. 
 
وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار درباره حمایت سازمان صداوسیما از مجریان اظهار کرد: ما همیشه از مجریان سازمان حمایت می‌کنیم و همچنین حامی دیگر هنرمندان هم هستیم اما زمانی که عده‌ای تخلفاتی انجام می‌دهند باید به این تخلفات رسیدگی شود. 
 
معاون سیما در پایان درباره تصمیمات معاونت سیما در مواجهه با تخلفات افزود: سیاست جدید سازمان صداوسیما این است که در مقابل تخلفات سختگیری کند 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین