کد خبر: ۳۳۰۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

حواشی ششمین روز نمایشگاه مطبوعات

تنها یک روز به تمام شدن بزرگ‌ترین تجمع رسانه‌ای مانده است و نمایشگاه مطبوعات شلوغ‌ترین و پرهیجان‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ششمین روز از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات بسیاری از غرفه‌ها دیگر تنها از طریق عناصر مطبوعاتی مخاطبان خود را جذب نمی‌کنند. به نظر می‌رسد راهکارهایی چون برگزاری قرعه‌کشی و اهدای جوایز برای جذب مخاطب بسیار موفقیت‌آمیزتر است.

کافی است از ابتدا تا انتهای سالن شبستان را قدم بزنید تا شاهد برگزاری مراسم‌های قرعه‌کشی در برخی از غرفه‌ها که گاهی با حضور برخی از چهره‌ها نیز صورت می‌گیرد، باشیم.

در بعدازظهر امروز مراسم قرعه‌کشی مجله خانواده سبز با حضور بهمن هاشمی مجری شبکه 2 و همچنین هرمز شجاعی‌مهر مدیر این مجله توانست مخاطبان زیادی را در اطراف خود جمع کند و این در حالی است که سالن‌های برخی از نشست‌های تخصصی مطبوعات و رسانه کاملا پر نمی‌شوند.

البته امروز علیرغم سایر نشست‌های تخصصی که در تالارهای گفت‌وگو در سالن شبستان، نشست صادق زیباکلام، صادق خرازی و محمدعلی وکیلی توانست میزان زیادی از مخاطبان را دور خود جمع کند که به نوعی با حواشی ایجاد شده روز متفاوت‌تری را برای نمایشگاه مطبوعات رقم زد.

حضور برخی از چهره‌های تکراری در برخی از نشست‌های نمایشگاه مطبوعات و همچنین راهروها که تلاش می‌کنند با شعار دادن جو نمایشگاه را متشنج کنند پس از نشست صادق زیباکلام بیشتر احساس می‌شد.

به گزارش ایسنا، از دیگر اتفاقاتی که امروز نمایشگاه مطبوعات را از روزهای دیگر متفاوت می‌کرد حضور یک خواننده زیرزمینی در سالن نمایشگاه بود که به دلیل شلوغ شدن و همهمه بیش از اندازه حراست نمایشگاه مجبور شد این خواننده را به بیرون از سالن هدایت کرد.

حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حضور انجمن های خیریه و مردم‌نهاد در غرفه شهروند، برگزاری سوگواری شعر عاشورایی با رویکرد انتفاضه فلسطین و همچنین روز پرکار غرفه رسانه و مقاومت از دیگر اتفاقاتی بود که در ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات به چشم آمد.

حضور ون‌های گشت ارشاد صبح‌ها در مقابل درب ورودی اصلی از نکات دیگری است که در نمایشگاه امسال جلب توجه می‌کند البته تاکنون برخوردهایی با مخاطبان و علاقه‌مندان نمایشگاه مطبوعات مشاهده نشده است.

همچنین صدای کودکانی که شعرمی‌خوانند و هرازگاهی صدای آنها از بلندگوی نمایشگاه مطبوعات پخش می‌شود فضای نمایشگاه را متفاوت‌تر می‌کند.

امروز صبح برای اولین بار ساعت اولیه نمایشگاه با پخش موسیقی باعث شد تا اهالی رسانه خیلی پرشورتر روز کاری خود را آغاز کنند.

ویژه‌نامه ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات را روزنامه شهروند و ماهنامه طنز و کارتون خط خطی منتشر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین