کد خبر: ۳۳۰۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

پوتین برنامه‌ای برای دیدار با اوباما در نشست گروه 20 ندارد

کاخ کرملین اعلام کرد، رییس جمهوری روسیه با نخست‌وزیر انگلیس و صدراعظم آلمان در نشست گروه 20 در ترکیه دیدار می کند اما برنامه ای برای دیدار میان رییس جمهوری روسیه با همتای آمریکایی اش در نظر گرفته نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
یوری اوشاکوف، مشاور ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به خبرنگاران گفت، پوتین در نشست دو روزه گروه 20 در ترکیه چندین نشست و دیدار دو جانبه با افرادی که در آن شرکت می کنند، خواهد داشتس. این نشست از روز یکشنبه در آنتالیا، ترکیه آغاز می شود. البته دستور کاری برای دیدار میان رییس جمهوری روسیه با باراک اوباما، همتای آمریکایی وی در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: با وجود آنکه برنامه ای برای این دیدار میان اوباما و پوتین در نظر گرفته نشده است اما نمی توانیم احتمالات را نادیده بگیریم.

روابط میان مسکو با واشنگتن در جریان الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در سال 2014 به سردی گرویده است که از زمان جنگ سرد بی سابقه است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، انتظارمی رود رییس جمهوری روسیه در دیدارهای خود با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس و همچنین پادشاه عربستان و رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه درباره مساله سوریه و بحران دراین کشور به گفت و گو بپردازد.

رییس جمهوری روسیه قرار است با متئو رنتزی، نخست وزیر ایتالیا و کریستین لاگارد، رییس صندوق بین المللی پول در نشست گروه 20 ترکیه به گفت و گو بپردازد.

همچنین حدود 20 کشور و نهادهای بین المللی امروز (شنبه) در وین، اتریش خواهند بود تا درباره راه هایی به سمت صلح در سوریه به گفت و گو بپردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین