کد خبر: ۳۳۰۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
در جلسه فراکسیون رهروان ولایت مطرح شد

رضایت لاریجانی از آرامش روانی جامعه ناشی از اجرای برجام

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: به گفته رئیس مجلس شورای اسلامی مراحل مختلف اجرای برجام آغاز شده و تا همین مقدار موجب ایجاد آرامش در جامعه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : ایرج ندیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، گفت: در جلسه امروز مباحث متعددی مطرح شد به همین دلیل برای مطرح شدن لغو عضویت سیدحسین نقوی حسینی از عضویت فراکسیون فرصت نشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان این‌که «جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل شد» گفت: براساس گزارش دکتر لاریجانی در خصوص برجام از نظر کارگروه شورای عالی امنیت ملی و شورای نظارت اقدامات خوبی در جریان است.

وی ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز اجرای مراحل مختلف برجام را موجب ایجاد آرامش در بخش‌های مختلف جامعه دانست. وی همچنین از انجام تعهدات طرف اروپایی و آمریکایی در کشورهایشان سخن گفت. به گفته لاریجانی تصمیماتی که در معاونت اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه گرفته می‌شود منطقی و مبتنی بر منافع و مصالح ملی است و موجب آرامش شده است.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به سایر مسائل مطرح شده در جلسه صبح امروز فراکسیون متبوعش، گفت: در این جلسه در خصوص فشارهای مالیاتی بر مردم در شرایط رکود، وجود نقدینگی و جریانات نقدینگی در جامعه و رویکرد امید برای استفاده از این منابع با توجه به تجربه موفق پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو، تخریب اماکن کشاورزی، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مربوط به آن، مسائل هسته‌ای و اجرای برجام و مسائل مربوط به شورای امنیت و کنگره آمریکا، حضور داعش در کشورهای منطقه و حوادث سقوط هواپیمای روس و انفجارات پاریس و بیروت مطالب مختلفی بیان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین