کد خبر: ۳۳۱۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

ناهار کاری اردوغان و ملک سلمان در آنتالیا +عکس

در پاسخ به توییت رئیس‌جمهوری ترکیه که از حضور پادشاه سعودی در کشورش استقبال کرده بود، پادشاه عربستان نیز از رئیس‌جمهوری ترکیه قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الوسط، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در صفحه خود در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: از رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و مردم عزیز این کشور قدردان هستم و امیدوارم که (نشست گروه 20) به نفع جهان و تمامی ملت‌ها باشد.

ناهار کاری اردوغان و پادشاه عربستان+عکس

پیشتر رجب طیب اردوغان در توییتی در استقبال از پادشاه عربستان نوشت: برای من جای خوشوقتی است که از پادشاه عربستان در ترکیه استقبال کنم و تبریک‌ها و درود خود را از طریق شما به مردم برادر عربستان برسانم.

پادشاه عربستان که ریاست هیات کشورش را برای نشست سران گروه 20 بر عهده دارد توسط رجب طیب اردوغان مورد استقبال قرار گرفت. قرار است فعالیت این نشست امروز (یکشنبه) در شهر آنتالیا آغاز شود.

رجب طیب اردوغان ضیافت ناهاری را برای پادشاه عربستان در مقر اقامتش در آنتالیا ترتیب داد.

در این ناهار کاری پاره‌ای از مسائل مطرح در دستور کار این نشست سران و روابط دو جانبه میان دو کشور و همچنین مسائل مورد توجه دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،در این ضیافت ناهار محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، جانشین ولیعهد عربستان و معاون دوم نخست‌وزیر و همچنین وزیر کشور عربستان و تعداد دیگری از مقامات سعودی و از جانب ترکیه نیز محمد شمشک، وزیر دارایی و ابراهیم کلن، مشاور ارشد رئیس‌جمهور و هاکان فیدان رئیس سازمان اطلاعات ترکیه حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
28
لعنت خدا به انها باد اینها باید جواب خدا رو بدهند جواب یتیمهای سوریه را
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین