کد خبر: ۳۳۱۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

سي ان ان: اولین بمب گذار انتحاري پاريس همراه آوارگان وارد اروپا شده بود

مقامات فرانسوی گفتند نخستین بمب گذار انتحاری جمعه شب پاریس، فردی است که خود را تبعه سوریه معرفی کرده و همراه آوارگان وارد اروپا شده بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، کریستین امانپور به نقل از سناتوری فرانسوی که در جلسه توجیهی وزارت کشور فرانسه حضور داشته است گفت بدترین کابوسی که اروپا از آن هراس داشت یعنی نفوذ عناصر افراطی به درون آوارگانی که به اروپا وارد می شوند اکنون به وقوع پیوسته است و داعش به وعده خود مبنی بر وارد کردن جنگجویانش به میان پناهجویان عمل کرده است.

 به گفته این سناتور فرانسوی، نخستین بمب گذار انتحاری که جمعه شب خود را در ورزشگاه استاد دو فرانس منفجر کرد فردی است که همراه سایر آوارگان از بندر لروس (Leros) در یونان وارد اروپا شده بود و پس از اعلام نداشتن مدرک شناسایی، خود را احمد المحمد تبعه سوریه و متولد دهم سپتامبر 1990معرفی و در چارچوب نظام صدورگذرنامه در شرایط اضطراری، گذرنامه ای جدید دریافت کرده است. بر اساس تحقیقات آثار انگشت برجای مانده از نخستین بمب گذار انتحاری استاد دو فرانس با کلاسه آثار انگشتان المحمد مطابقت دارد و پیش تر در سوابق پلیس فرانسه از مجرمان موجود نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین