کد خبر: ۳۳۱۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

حمله مردم به خودروی پلیس‎راه صحت دارد!؟+تصاویر

اخیرا مطلبی در صفحات مجازی مبنی بر اینکه مردم به خودروی پلیس راه حمله و به آن خسارت وارد کرده‌اند، منتشر شده است که فارس صحت و یا کذب این موضوع را پی‌گیری می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :  از سیستان و بلوچستان به منظور جلوگیری از گسترش شایعات در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعات منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در یک بسته خبری تحت عنوان «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کنیم.

طی چند روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که متن آن به شرح ذیل است.

***شایعه***

بازهم تیراندازی در شهرستان خاش اینبار توسط مامورین پلیس راه شهرستان خاش درمنطقه مسکونی و محل عبور و مرور عابرین پیاده و موتوری روبروی مسجدالخلیل؛ مامورین پلیس راه خاش به یک خودروی پراید تیراندازی نمودند.

بر اساس گفته شاهدان در صحنه راننده و یک سرنشین مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که به بیمارستان منتقل گردیدند و مردم با نیروهای پلیس راه درگیرشدند و شیشه‌های خودروی پلیس‌راه را شکستند و می‌گفتند داخل شهر جزء حوزه پلیس راه نیست و از مسئولین خواستند با مامور خاطی برخورد قانونی انجام پذیرد تا دیگر شاهد هرج و مرج نگردند.

***واقعیت***

اما واقعیت از این قرار است که همکاران گشت پلیس راه حین گشت‌زنی در بزرگراه به یک دستگاه خودروی پراید برمی‌خورند که خلاف جهت خودروها در محور خاش در حرکت است و به خودروی پلیس‎راه اصابت می‌کند و هنگامی که ماموران به راننده دستور ایست می‌دهند، خودروی موردنظر به دستور پلیس توجه نکرده و هنگامی که از بغل به خودرو برخورد می‌کند با همان سرعت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این زمینه و در راستای بررسی صحت و سقم ماجرا می‌گوید: همکاران پلیس راه در حالیکه خودوریشان بر اثر برخورد با این خودروی پراید دچار آسیب شده بود، در پی خودروی پراید حرکت کرده و در ورودی شهرستان خاش آن را متوقف می‌کنند تا با افراد خاطی برخورد کند.

و اینکه مردم به خودروی پلیس آسیب وارد کرده‌اند، شایعه‌ای بیش نیست و خودروی پلیس راه بر اثر برخورد با خودروی خاطی آسیب دیده است

 

 

****شایعه***

همچنین روز گذشته خبری مبنی بر روان شدن خودروهای پلیس‌ به دنبال یک متهم آن هم به خاطر به خاطر شنیدن صدای آژیر ماشین پلیس منتشر شد و شایعه‌سازان در این شبکه‌ها می‌گفتند به دنبال فرار یک متهم در شهرستان زاهدان ماموران انتظامی در سطح کوچه و خیابان‌های زاهدان گسیل شده‌اند.

***واقعیت ***

واقعیت از این قرار است که، اقدامات روز گذشته گوشه‎ای از رزمایش و اقدامات مانوری به منظور بررسی و سنجش و سرعت عکس‌العمل پیرامون حوادث پیش‌بینی نشده بوده است و این اقدامات در بازه‌های زمانی متناوب در سطح استان اجرا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فريبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
واقعا؟!!! پس چرا شيشه عقب خودروي پليس شكسته؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین