کد خبر: ۳۳۱۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

ورود سامانه بارشی به کشور از امروز

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از امروز به کشور خبر داد و گفت:‌ امروز استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان شاهد بارش باران و برف خواهند بود.
آفتاب‌‌نیوز : فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: براساس داده‌ها و الگوهای پیشیابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور، ابتدا در شمال‌غرب و برخی مناطق غرب کشور، ابر ناچیز و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا گستره بارش، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های البرز و دامنه‌های زاگرس را فرامی‌گیرد، همچنین فردا به سبب وزش باد شدید جنوبی در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شدت بارش‌ها فردا در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان خواهد بود.

گودرزی هشدار داد که از اواخر امروز بارش برف و باران در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال کردستان رخ خواهد داد و ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از خطرات احتمالی اندیشیده شود.

وی در تشریح آب و هوای تهران گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری است که در بعدازظهر افزایش ابر گاهی با وزش باد رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شهر کرد با دمای منفی 8 درجه سانتیگراد و بندرعباس با دمای 31 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین