کد خبر: ۳۳۱۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

آمریکا باید منتظر 11 سپتامبری دیگر باشد

یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی با تاکید بر اینکه اگر اقداماتی سریع علیه داعش اتخاد نشود آمریکا باید منتظر حملات تروریستی مشابه فرانسه باشد، خواستار بکارگیری 10 هزار نیروی زمینی برای همکاری با نیروهای نظامی در عراق و سوریه شد .
آفتاب‌‌نیوز : یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی با تاکید بر اینکه اگر اقداماتی سریع علیه داعش اتخاد نشود آمریکا باید منتظر حملات تروریستی مشابه فرانسه باشد، خواستار بکارگیری 10 هزار نیروی زمینی برای همکاری با نیروهای نظامی در عراق و سوریه شد .

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هافینگتون پست ، لیندسی گراهام نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفتگو با سی ان ان. اظهار داشت: تمام تلاش این است که حوادثی مشابه 11 سپتامبر در آمریکا تکرار نشود و از کشورمان بدون حضور مستقیم در عراق و سوریه حفاظت کرده و مقر تروریست ها را از داخل خاک کشورمان مورد حمله قرار دهیم . اما نمیتوان فهمید که آیا آمریکا آمادگی فرماندهی عملیات ها را دارد یا خیر.

لازم به ذکر است گراهام و دیگر جمهوری خواهان از باراک اوباما خواستند تا استراتژی نظامی وسیع تری را علیه تروریست ها اتخاذ کند. در عین حال یکی از مقامات کاخ سفید اذعان داشت که هنوز تهدیدات روشنی علیه آمریکا از سوی تروریست ها به نظر نمی رسد اما یقینا این گروه شبه نظامی خواستار انجام حملاتی در خاک آمریکا هستند.

گفتنی است که در حملات اخیر تروریستهای داعش در فرانسه بیش از 129 نفر کشته و 350 نفر زخمی شدند که حال 100 از مجروحین وخیم گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین