کد خبر: ۳۳۱۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

تساوی ایران - استرالیا در نبرد امیدها

دو تیم ملی فوتبال امید ایران و امید استرالیا، در دبی به مصاف هم رفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم محمد خاکپور برای تدارک و آمادگی بیشتر، به مصاف استرالیا رفت. آن‌ها که این روزها در دبی هستند و برای مرحله آخر انتخابی المپیک آماده می‌شوند، برابر استرالیا با نتیجه یک - یک مساوی به کارشان پایان دادند. 

حدود دویست ایرانی ساکن دبی این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند. همچنین حبیب کاشانی و حشمت مهاجرانی از مهمانان مهم این بازی بودند. 

ایران بازی را بهتر از رقیب خود آغاز کرد و چند موقعیت هم تا قبل از دقیقه 10 روی دروازه زردپوشان استرالیا ایجاد کرد.در دقیقه 18 هم ارسلان مطهری روی پاس خوب کمندانی صاحب یک موقعیت عالی شد که توپ را به تیرک کوباند. 

در این نیمه بازی به صورت متعادل و بیشتر در اختیار ایران دنبال می‌شد تا این که در دقیقه 43 ضد حمله استراليا و ارسال به عمق آن هابه تك به تك شماره٩ با عابدزاده منجر شد و ضربه فنى او گل استراليا را به ثمر رساند. 

نیمه دوم را ایرانی‌ها طوفانی آغاز کردند و در نهایت در دقیقه 49 پاس كمندانى و فرار زيباى مهرداد محمدى از جناح چپ وارد محوطه شد و با ضربه فنى خود دروازه استراليا را باز كرد. 

به گزارش خبرآنلاین؛در ادامه مسابقه دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که هیچ کدام خیلی جدی نبود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در بین دو نیمه سفیر ایران در دربی به دیدار بازیکنان تیم ملی امید رفت و به آن‌ها روحیه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین