کد خبر: ۳۳۱۳۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

فیتیله‌ای‌ها به عیادت خواهران مددی رفتند+عکس

عوامل برنامه فیتیله از کودکان بستری در بیمارستان مطهری عیادت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
عوامل برنامه «فیتیله» به عیادت دو کودک طبسی که امسال دچار آتش سوزی شده بودند، رفتند و در جریان روند درمانی آنها قرار گرفتند.

به گزارش مهر، فرزانه و نازنین‌زهرا دو کودک هشت ساله و چهار ساله از طبس هستند که در اردیبهشت ماه سال ۹۴ دچار یک آتش‌سوزی شدند. بعد از این حادثه، عموهای فیتیله‌‌ای برای آنها جشن گلریزانی برگزار کردند تا هزینه‌های درمانی آنها انجام شود.

دو روز پیش شنبه ۲۳ آبان ماه این دو کودک برای عمل جراحی و پوست‌گذاری در بیمارستان مطهری تهران بستری شدند و به گفته پدرشان عمل موفقیت‌آمیزی داشتند.

امروز دوشنبه ۲۵ آبان ماه محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن عموهای فیتیله‌ای به همراه علیرضا آقایی تهیه‌کننده برنامه «فیتیله»‌ به دیدار این دو کودک رفتند و در جریان روند درمانی آن دو قرار گرفتند.

فیتیله‌ای‌ها به عیادت خواهران مددی رفتند+عکس

فیتیله‌ای‌ها به عیادت خواهران مددی رفتند+عکس

علیرضا آقایی درباره این دو کودک و ماجرای آنها گفت: حدود یک ماه پیش جشنی را در طبس برای این دو کودک برگزار کردیم و به نوعی گلریزانی فراهم شد تا توانستیم هزینه‌ای را برای درمان سوختگی آنها فراهم کنیم.

وی ادامه داد: این کار در راستای اجرایی کردن آیتم فیتیله محبت است که در برنامه «فیتیله» پخش می‌شد و از میان همه کودکانی که نامه می نویسند و نیاز به کمک کردند افرادی مثل این دو کودک انتخاب می شوند.

محمد مسلمی کارگردان برنامه «فیتیله» نیز در این باره بیان کرد: هدف این است که در اجتماع به نوعی فرهنگ‌سازی شود که از آزاد کردن پدر و مادرهای زندانی گرفته تا کمک به بچه‌های کار و کودکان سرطانی را شامل می‌شود. عیادت امروز هم در ادامه این کارها قرار داشت و تا ما عمر داریم «فیتیله محبت» جریان دارد.

وی درباره همراهی با کودکان اظهار کرد: کودکانی که در این بیمارستان دیدیم سوختگی‌های شدیدی داشتند و این بسیار دردناک بود، اما ما برای دلگرمی کنار آنها می‌ایستیم تا بچه‌ها کمتر سختی بکشند. اتفاقاتی از قبیل سوختگی ممکن است برای هر کسی پیش بیاید و این ما هستیم که باید تحمل خود را افزایش دهیم.

در این برنامه از فرزانه و نازنین زهرا مددی و همچنین دیگر کودکان بخش سوختگی بیمارستان مطهری عیادت شد و کودکان به همراه والدین خود با فیتیله ای ها عکس گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
فتیله ای ها دوست بچه ها هستند من ترکم ولی از دست اینها دلخور نیستم حالا که جو خوابیده اونهارو سرکار بیارید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین