کد خبر: ۳۳۱۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

جزئیات قرارداد تازه بیمه تکمیلی بازنشستگان

وی ادامه داد: بسته خدمتی همانند سال گذشته است اما مبلغ حق بیمه به علت جبران افزایش تعرفه‌های درمان افزایش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : تمدید قرارداد بیمه تکمیلی بیش از دو میلیون بازنشسته تامین اجتماعی با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ انجام و از ابتدای آذرماه اجرا می‌شود؛ این در حالی است که مبلغ این بیمه از 23 هزار و 200 به 28 هزار و 200 تومان افزایش یافته اما بسته تعهد خدمتی آن همانند سال گذشته است.

بابک قزوینیان، معاون بیمه و خدمات شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در گفت‌وگو با ایسنا، از توافق برای پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی که سال گذشته از بازنشستگان کسر می‌شد 23 هزار و 200 تومان بود که امسال در قرارداد جدید به 28 هزار و 200 تومان رسیده است.

وی ادامه داد: بسته خدمتی همانند سال گذشته است اما مبلغ حق بیمه به علت جبران افزایش تعرفه‌های درمان افزایش یافته است.

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیمه آتیه سازان حافظ تمدید شد و تعهد جدیدی به آن اضافه نشده است لذا قرارداد جدید از ابتدای آذرماه اجرا می‌شود.

بر این اساس سقف این تعهدات برای اعمال جراحی و همچنین ارائه خدمت به بیماران خاص تا سقف 10 میلیون تومان است. سقف تعهدات برای بستری عمومی پنج میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی از سه تا پنج میلیون تومان و اعمال مجاز سرپایی تا سقف سه میلیون تومان معین شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین