کد خبر: ۳۳۱۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

چرا اکران فیلمی با بازی بهرام رادان به تعویق افتاد؟

کارگردان فیلم «حکایت عاشقی» از دلیل عدم اکران فیلمش که اعلام شده بود، از این هفته آغاز می‌شود اظهار بی‌اطلاعی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : احمد رمضان‌زاده در گفت‌وگویی با ایسنا، اظهار کرد: از حدود 25 روز قبل زمان اکران ما را مشخص کرده بودند و در حالی که همه کارها را آماده کردیم و تبلیغات فیلم را آغاز کردیم، متأسفانه نام فیلم برای اکران اعلام نشده که احتمالا این موضوع علت خاصی دارد.

وی افزود: مگر چقدر این کار پیچیده است که نتوان برنامه‌ریزی درستی انجام داد؟! من چهار سال به دنبال ساخت این فیلم بودم و بعد از ساخته شدن کار در جشنواره فجر نادیده گرفته شد و حالا هم احتمالا به خاطر اینکه فیلم زیاد است، جواب درستی به ما نمی‌دهند. در حالی که فیلم‌های دیگری که قرار بود با «حکایت عاشقی» اکران شوند، وضعیت‌شان مشخص شده است.

این کارگردان ادامه داد: این اتفاق برای فیلمی افتاد که در بیرون از ایران از جمله کردستان عراق متقاضی اکران آن هستند و عقب افتادن اکران آن در ایران معنای درستی ندارد.

اما سخنگوی شورای صنفی نمایش، علت اکران نشدن فیلم «حکایت عاشقی» را تعدد فیلم‌های روی اکران دانست.

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا درباره اکران نشدن فیلم «حکایت عاشقی» که قرار بود در سینماهای آزاد به نمایش دربیاید، توضیح داد: علت این موضوع فقط و فقط تعدد فیلم‌هایی است که در حال اکران هستند. به ویژه اینکه آبان‌ماه آثار بسیاری به نمایش درآمدند و در پردیس‌های سینمایی با نوعی ترافیک فیلم‌های در حال اکران روبرو شدیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر فیلم‌هایی هم که در گروه آزاد اکران شدند، مانند «شاهزاده روم» با استقبال خوبی روبرو شدند به همین دلیل شورا تصمیم گرفت این هفته فیلمی در گروه آزاد اکران نشود.

فرجی درباره وضعیت اکران فیلم «حکایت عاشقی» گفت: هفته آینده شورای صنفی نمایش درباره اکران این فیلم تصمیم‌گیری می‌کند.

«حکایت عاشقی» به کارگردانی «احمد رمضان‌زاده» و به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی» که روایتی عاشقانه دارد؛ داستان یک عکاس ایرانی را روایت می‌کند که اولین نفری است که بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به این شهر وارد می‌شود و از آن عکاسی می‌کند؛ این عکاس در طی این سفر، با دختری آشنا می‌شود و ماجراهای عاشقانه‌ای میان آن‌ها اتفاق می‌افتد.

در این فیلم، «بهرام رادان»، «قطب‌الدین صادقی»، «بهمن زرین‌پور»، «شیلان رحمانی» و «شوان عطوف» بازیگر سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بهمن زرین‌پور برای بازی در این فیلم سیمرغ گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین