کد خبر: ۳۳۱۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

رسیدگی به پرونده حادثه دزفول در دادگستری خوزستان

٢٤ مهر در حادثه تیراندازی گروه تروریستی به عزاداران حسینی در تکیه قمربنی‌هاشم صفی‌آباد دو نفر به نام‌های بهمن رضایی‌نیا و حسین کریمی به شهادت رسیدند و دو نفر نیز زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام صادق ابوهلال، رئیس دادگستری شهرستان دزفول گفت: پرونده حادثه تروریستی شهر صفی‌آباد در دادگستری استان خوزستان در اهواز در دست رسیدگی است.

به گزارش ایرنا، او افزود: به دستور دادستانی کل کشور، رسیدگی به این پرونده و محاکمه عوامل حمله تروریستی در مرکز استان خوزستان به‌طور ویژه پیگیری می‌شود.

او افزود: در پی حمله تروریستی به هیأت عزادار قمربنی‌هاشم در صفی‌آباد دزفول در ٢٤ مهر ١٣٩٤، سربازان گمنام امام‌زمان(عج) اعضای یک باند بزرگ تروریستی را در شهرهای شوش، دزفول، شاوور و اهواز شناسایی و دستگیر کردند که این تروریست‌ها با یکدیگر در ارتباط بودند.

حجت‌الاسلام ابوهلال گفت: برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده و محاکمه عوامل این حادثه تروریستی تکفیری همچنین به لحاظ مسائل امنیتی، این پرونده در مرکز استان خوزستان رسیدگی می‌شود.

رئیس دادگستری دزفول گفت: این پرونده با سرعت و دقت از سوی رئیس دادگستری خوزستان و دادستانی اهواز در دست پیگیری بوده و مقدمات محاکمه گروه تروریستی با شدت و دقت انجام خواهد شد.

او پیش‌بینی کرد حکمی درخور مجازات این تروریست‌ها که محاربه است، برای آنها درنظر گرفته شود تا این افراد به سزای عمل ننگین خود برسند و عبرتی برای دیگران باشند.

 ٢٤ مهر در حادثه تیراندازی گروه تروریستی به عزاداران حسینی در تکیه قمربنی‌هاشم صفی‌آباد دو نفر به نام‌های بهمن رضایی‌نیا و حسین کریمی به شهادت رسیدند و دو نفر نیز زخمی شدند.

 ١٥ تروریست در این ارتباط توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند که سه نفر از آنان عوامل اصلی تیراندازی به هیأت عزادار قمربنی‌هاشم صفی‌آباد هستند. آیین چهلم دو شهید این حادثه دوشنبه‌شب در شهر صفی‌آباد دزفول برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین