کد خبر: ۳۳۱۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

کفاشیان: کی روش حاضر نیست با این شرایط کار کند/سرمربی تیم ملی سرطان ندارد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نتیجه جلسه خود با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی گفت: وی معتقد است که در پنج سال گذشته شرایط سختی داشته و حاضر نیست با این شرایط، کار را ادامه دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کفاشیان پس از پایان جلسه بار کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران درباره نتایج این جلسه اظهار کرد: کی روش به محض ورود به تهران، مستقیم به فدراسیون آمد و صحبت هایی که او دارد این است که تا بحال تیم ملی موفق بوده و خوشبختانه دو دیدار آتی با عمان و هند نیز، زیاد مشکل نیست اما برای رفتن به جام جهانی و صعود، با این شرایط نمی تواند کار را ادامه دهد. 

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: بحث کی روش همان بحث های همیشگی یعنی وضعیت زمین جمن، نبود تجهیزات، لباس و ... است. 

کفاشیان در پاسخ به سئوالی در خصوص درخواست کی روش برای رفتن به مرخصی گفت: با مرخصی رفتن کی روش مشکلی نداریم. کی روش معتقد است زمانی که تیم ملی فعال نباشد، ماندنش در ایران فایده ای ندارد. البته به کی روش گفتیم که اگر بخواهد می توانیم اردویی را فراهم کنیم. در مجموع با به مرخصی رفتن کی روش آن هم در زمانی که کاری در ایران ندارد، مشکلی نداریم. 

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: البته تا به نتیجه رسیدن مذاکرات مان، کی روش در ایران خواهد بود. 

وی در خصوص مصاحبه ها و بیانیه های اخیر کی روش و دبیرکل فدراسیون علیه یکدیگر نیز گفت: مصاحبه ها و بیانیه های صورت گرفته برای ما مشکل ساز بود که این مساله را هم به کی روش و هم به دبیرکل فدراسیون اعلام کردیم. 

به گزارش ایرنا، وی در پاسخ به این سئوال که آیا مرخصی های کی روش، با حقوق است یا خیر افزود: مرخصی ها با حقوق است و مرخصی بدون حقوق نداریم. 

کفاشیان اضافه کرد: کی روش معتقد است اگر بخواهیم تیم ملی موفق شود باید شرایط مربیگری را برای وی فراهم کنیم. او اعلام کرد که در پنج سال گذشته، شرایط دشواری داشته و حاضر نیست با این شرایط ادامه دهد. 

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: ما نیز به کی روش پاسخ دادیم که نمی توانیم یک شبه، شرایط را تغییر دهیم و باید امکانات فراهم شود. 

کفاشیان درباره اخبار مطرح شده در خصوص جدایی کی روش از تیم ملی نیز گفت: این نوع صبحت هایی که علیه سرمربی تیم ملی می شود درست نیست و همیشه باید از سرمریی تیم ملی هر که می خواهد باشد، حمایت کنیم. 

وی ادامه داد: این نوع صحبت ها علیه سرمربی تیم ملی تحریک آمیز است و قطعا جلسه ای با مایلی کهن و کاشانی خواهم گذاشت تا این حرف ها را نزنند. آنها نیز فردا مسابقه و نتایجی دارند که مردم قضاوت می کنند. 

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کی روش موفق بوده و هیات رئیسه نیز حمایت خود را از وی اعلام کرده و باید شرایط فراهم شود و مذاکرات ادامه دارد. 

وی در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر ابتلای کی روش به بیماری سرطان گفت: کی روش از نظر سلامتی مشکلاتی دارد که علت تمدید مرخصی قبلی اش نیز به همین خاطر و انجام عمل و معالجه بود.خوشبتانه نتایج آزمایشات مشکلات خاصی را نشان نمی دهد و مشکلات موجود نیز به سن امثال من و کی روش باز می گرد. 

کفاشیان تاکید کرد: کی روش قطعا سرطان ندارد. البته به او گفتیم که باید مواظب خود باشد و تنش های عصبی می تواند مشکلاتی را فراهم کند. 

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا کی روش استعفا داده یا خیر گفت: کی روش 5 سال است که استعفا می دهد و می کوید با این شرایط حاضر نیست کار کند اما ما وی را نگه داشتیم زیرا به نفع تیم ملی کار می کند و ما نیز از او حمایت می کنیم چون سرمربی خوبی است. 

وی گفت: کی روش هر زمانی که اعتراضاتی را دارد به خاطر تیم ملی است و به خاطر خودش نیست و قطعاً شما بدانید ما در شرایطی هستیم که نمی توانیم خود را با ژاپن و کره مقایسه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین