کد خبر: ۳۳۲۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

اسپانیایی ها به دنبال سرمایه گذاری در کدام صنایع ایرانی هستند؟

به نقل از یک روزنامه اسپانیایی نوشت: مدیران و صاحبان 14 شرکت اسپانیایی از روز 21 تا 26 نوامبر(30 آبان تا 5 آذر ) در یک سفر تجاری که از سوی اتاق بازرگانی و دولت ناحیه باسک آماده شده، به ایران خواهند رفت.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه 'امپرسا اکستریور' نوشت: شرکت هایی اسپانیایی فرصت ملاقات با مقامات بازرگانی ایران را داشته و امکان سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار می دهند.

این شرکت ها در زمینه های مختلف از جمله فولاد، خودرو سازی، معماری، نیرو، لوازم برقی خانگی و اجناس مصرفی فعالیت می کنند.

روزنامه اسپانیایی ادامه داد :ایران با بیش از 75 میلیون نفر جمعیت و منابع عمده استخراج معادن ، نفت و گاز در صورت عادی شدن روابط با غرب به یکی از کشورهای مرجع در منطقه خاورمیانه تبدیل خواهد شد.

به نوشته امپرسا اکستریور، هرچند که پایه اقتصاد ایران ، نفت و گاز است نباید فراموش کرد که این کشور دارای یک پایه صنعتی قوی به ویژه در خودروسازی می باشد زیرا در سال یک میلیون و 500 هزار خودرو تولید می کند.

قبل از محدودیت های تجاری اعمال شده به خاطر تحریم ها ، روابط تجاری ایران با ایالت باسک به میزان قابل توجهی رسیده بود به طوری که محصولات این ایالت به ویژه برای صنعت پتروشیمی بسیار شناخته شده و ارزشمند بودند.

منابع اقتصادی ایران می تواند فرصت دسترسی به منابع مالی برای نوسازی در بخش صنایع نفتی ، قطعات خودرو ، راه آهن (با یک برنامه برای ساخت یک هزار و 500 کیلومتر خط آهن از جمله قطار سریع السیر و گسترش مترو )، صنایع غذایی، کالاهای سرمایه ای ، انرژی های تجدید پذیر، گردشگری را بر این کشور فراهم آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
اقا با کره و ژاپن رو صنعت الکترونیک سرمایه گذاری کنید
بیشترین امار خروج دانشجوها مال برقه شریفه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین