کد خبر: ۳۳۲۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

فابیوس: باید تروریست‌ها را از بین برد/ با اولاند به واشنگتن و مسکو می‌روم

وزیر خارجه فرانسه با تکرار ادعاهای پیشین خود در مورد سوریه از سفرش به همراه رئیس جمهوری این کشور به واشنگتن و مسکو با هدف رایزنی در خصوص مبارزه با تروریسم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
«لوران فابیوس» وزیر خارجه فرانسه بار دیگر در اظهاراتی مدعی شد «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در آینده این کشور، جایگاهی ندارد.

به گزارش آفتاب، وی گفت: ما باید تروریست ها را از بین ببریم و پاریس همه توان خود را برای مقابله با تروریست‌های داعش به کار گرفته است.

فابیوس افزود: با «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور، روز سه شنبه به واشنگتن و روز پنجشنبه به مسکو خواهیم رفت تا درخصوص آخرین تحولات منطقه ای و همچنین بحران سوریه با مقامات این کشورها به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

به گزارش مهر به نقل از النشره، وزیر خارجه فرانسه با اشاره به حمله تروریستی که روز جمعه در باماکو، پایتخت مالی صورت گرفت تاکید کرد که هیچ یک از قربانیان این حادثه فرانسوی نبودند.

وی در ادامه با اشاره به تصویب قطعنامه سازمان ملل که در آن بر لزوم مقابله با تروریسم تاکید شده است، تصریح کرد: فرانسه برای این منظور در منطقه حضور دارد.

فابیوس در خصوص برگزاری نشست جهانی آب و هوا با حضور سران ۱۴۰ کشور در ۳۰ نوامبر، اظهار داشت: دو چالش بزرگ هم اکنون جهان را تهدید می کند؛ یکی مسئله آب و هوا است و دیگری بحث تروریسم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین