کد خبر: ۳۳۲۴۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

استقبال از عید در فصل زمستان +تصاویر

ماه نوامبر آخرین ماه سال میلادی است و افراد به استقبال سال جدید می‌روند. به همین مناسبت، مراسم مختلفی در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : ماه نوامبر آخرین ماه سال میلادی است و افراد به استقبال سال جدید می‌روند. به همین مناسبت، مراسم مختلفی در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ماه ژانویه و قبل از کریسمس مراسم و تعطیلات خاصی در کشورهای مختلف وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

بازار نیکوکاری تعطیلات: این مراسم در روز یکشنبه برگزار می شود. در این بازار هنرهای دستی و کالاهای پختنی ارایه می‌شود. در این روز کودکان و بزرگسالان از سواری، تفریح و عکس گرفتن با بابانوئل لذت خواهند برد. در این روز اقلامی توسط هنرمندان اهدا می‌شود.

نمایشگاه Fredericksburg کالاهای مورد نیاز در تعطیلات بزرگترین نمایشگاه هنری است که هرساله برگزار می‌شود. در این نمایشگاه محصولات دستی ارایه می‌شود که بهترین مکان تهیه هدیه برای اعضای خانواده است.

مراسم King Fest در هفتم نوامبر در پارک مرکزی کینگ در شمال کارولینا برگزار می‌شود. این مراسم شامل فعالیت‌های مختلف گروه‌های سنی متفاوت است. افراد از اجرای موسیقی و تئاتر و همچنین هنرهای دستی، فعالیت‌های کودکان، مسابقات ماهیگیری جوانان، مسابقات اسب‌سواری، سواری با قطارهای کوچک، المپیک کودکان و دیگر مراسم لذت می‌برند.

استقبال از عید در فصل زمستان +تصاویر

استقبال از عید در فصل زمستان +تصاویر

استقبال از عید در فصل زمستان +تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین