کد خبر: ۳۳۲۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

بازیگر جدید نقش «هرکول پوارو» معرفی شد

«کنت برانا» علاوه بر کارگردانی اقتباس سینمایی جدید از رمان «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» در نقش کاراگاه «هرکول پوارو» نیز ایفای نقش می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، «اما واتس» مدیر کمپانی فیلمسازی «TCF» بصورت رسمی اعلام کرد که در اقتباس سینمایی جدید از رمان «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» نوشته «آگاتا کریستی» نویسنده سرشناس ژانر جنایی، «کنت برانا» کارگردانی فیلم و بازیگری در نقش «هرکول پوارو» را بر عهده خواهد داشت.

«هرکول پوارو» کاراگاه باریک‌بین بلژیکی یکی از پردوام‌ترین شخصیت‌های داستان‌های «آگاتا کریستی» است و در مجموع در 33 رمان نوشته این جنایی‌نویس مشهور حضور دارد.

در اولین اقتباس سینمایی از زمان « قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» در سال 1974 میلادی، «آلبرت فینی» در نقش «هرکول پوارو» بازی کرد که توانست برای این نقش نامزد جایزه اسکار شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «دیوید سوشه» نیز در مجموعه سریال‌های «هرکول پوارو» که برای 20 سال از تلویزیون انگلیس پخش می‌شد در نقش «پوارا» مقابل دوربین رفت.

«کنت برانا» اخیرا با ساخت فیلم «سیندرلا» با بازی «لیلی جیمز» در نقش اصلی،‌ فروش جهانی بیش از 530 میلیون دلار را برای کمپانی دیزنی به رقم زد و از ساخته‌های قبلی او می توان به «جک رایان: سرباز سایه» و فیلم علمی تخیلی «تور» محصول مارول و دیزنی اشاره کرد.

«ریدلی اسکات»، «سایمون کینبرگ»، «مارک گوردن» و «برانا» تهیه‌کنندگی اقتباس سینمایی جدید از رمان «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» را بر عهده دارند و «مایکل گرین»، «مایکل شیفر» و «آدیتیا سود» فیلمنامه آن را خواهند نوشت که داستان آن حول محور قتل یک آمریکایی در قطار و تلاش کارگاه «هرکول پوارو» برای شناسایی قاتل و حل معمای قتل است.

در سال 2011 نیز یک فیلم تلویزیونی به کارگردانی «کارل شنکل» بر اساس رمان جنایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» ساخته شد.

«آگاتاکریستی» رمان «قطار سریع‌السیر به شرق» را در سال 1934 و در دنباله مجموعه داستان‌های «پوآرو» نوشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین