کد خبر: ۳۳۲۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

ترامپ: با چشم خودم شادی مسلمانان را برای 11 سپتامبر دیدم

فیلمی وجود دارد که ترامپ در آن گفته در زمان سرنگونی مرکز تجارت جهانی شاهد بوده است هزاران هزار مسلمان در نیوجرسی فریاد شادی سر می داده اند.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه واشنگتن پست با انتشار مصاحبه دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با جورج استفانوپلس، خبرنگار شبکه ای بی سی نیوز ادعای وی را درمورد شادی مسلمانان نیوجرسی در زمان حادثه 11 سپتامبر دروغ خواند.

به گزارش آفتاب و به نثل از واحد مرکزی خبر، این روزنامه آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم گلن کسلر افزود: فیلمی وجود دارد که ترامپ در آن گفته در زمان سرنگونی مرکز تجارت جهانی شاهد بوده است هزاران هزار مسلمان در نیوجرسی فریاد شادی سر می داده اند.

اما خبرنگار ای بی سی نیوز در گفتگو با ترامپ تاکید می کند که پلیس این ادعا را که مدتی در اینترنت شایعه آن مطرح بوده، رد کرده است. از این رو سخنان شما صحیح نبوده است.

ترامپ در پاسخ می گوید این اتفاق افتاده است و من خود شاهد آن بودم. وی حتی در برابر پرسش های تاکیدی خبرنگار ای بی سی نیوز که آیا شما با چشم خود دیده اید، پاسخ مثبت می دهد و می گوید در تلویزیون این صحنه را دیده است. و باز استفانوپلس می گوید اما پلیس آن را تکذیب می کند.

نویسنده این گزارش در ادامه افزوده است: ترامپ می گوید این حادثه را با چشم های خود در تلویزیون دیده است اما بررسی گسترده فیلم های خبری آن مقطع زمانی این ادعا را رد می کند.

برخی گزارش ها درمورد شادی مردم در خارج از آمریکا و در برخی از کشورهای اسلامی وجود دارد، اما هیچ خبر موثقی که از شادی اعراب نیوجرسی حکایت داشته باشد، موجود نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین