کد خبر: ۳۳۲۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

اولین جلسه کمیسیون ویژه درمان بهداد سلیمی برگزار شد

نشست کمیسیون ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی برای تکمیل پروسه درمان بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک برگزار و طی آن هماهنگی‌ها و تقسیم کار لازم برای تسریع در بازگرداندن این قهرمان به دنیای قهرمانی انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز : به دنبال آسیب دیدگی بهداد سلیمی ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران و انجام عمل جراحی بر روی زانوی مصدوم او، نخستین جلسه کمیسیون ویژه تکمیل درمان این وزنه بردار در محل فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه با اشاره به 264 روز باقی مانده به بازی های المپیک 2016 ریو، مباحث تغذیه و درمان این ورزشکار (پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، کنترل التهاب، تورم و حفظ وزن) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این کمیسیون به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده و گزارش اقدامات انجام شده توسط اعضاء ارائه شود.

هم‌چنین مقرر شد فیزیوتراپی بهداد سلیمی زیر نظر دکتر امین نوروزی انجام شود.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا سعیدی (دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی)، دکتر محمد صمدی (کارشناس تغذیه)، کوروش معصوم زاده (کارشناس روانشناسی)، دکتر بنی جمالی ( رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی) و مجتبی اوجاقی فیزیوتراپ تیم ملی وزنه برداری دیگر افراد شرکت کننده در این جلسه بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین