کد خبر: ۳۳۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۴۹
گزارش تحليلي AFC در مورد وضعيت كريمي در بايرن؛

ماگات: از كريمي تشكر مي‌كنم

آفتاب‌‌نیوز : بهترين بازيكن آسيا در سال 2004 كه در تابستان فصل گذشته از الاهلي امارات به بايرن مونيخ قهرمان بوندس‌ليگا پيوست، از همان روزهاي ابتدايي حضورش در بايرن عملكرد بسيار خوبي داشت.

او تا پايان نيم‌فصل 3 مرتبه موفق شده است براي بايرن گلزني كند، 2 گل در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا و يك گل در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا.با توجه به اين موضوع بايد گفت كريمي در نيم‌فصل اول عملكرد بدي نداشته است.

به‌همين دليل باز هم بايد به اين مسأله تأكيد كرد او در ژانويه سال 2006 آليانتس آره‌نا را ترك نخواهد كرد و تا پايان فصل در بايرن مي‌ماند، ضمن اينكه باشگاه نيز به اين قرارداد پايبند خواهد بود.

در ادامه اين گزارش آمده است: سران باشگاه بايرن تصميم گرفته بودند اين بازيكن را جانشين بالاك كنند، اما پيشنهاد جديدي از سوي باشگاه كلن براي جذب موقت كريمي مطرح شد. 

البته علي كريمي با گلي كه به دورتموند زد به شرايط ايده‌آل بازگشت، اين گل از يك سو باعث برتري باواريايي‌ها در ورزشگاه وست‌فالن شد و از سوي ديگر به ماگات ثابت شد كه كريمي چه بازيكن بزرگي است، مساله اي که باعث شد سرمربي بايرن بسيار خوشحال شود.

در ادامه اين گزارش به صحبت‌هاي سرمربي بايرن در مورد كريمي اشاره شده است: كريمي با نمايش خوب خود و گلي كه وارد دروازه دورتموند كرد نشان داد كه مهاجم ايده‌آلي است.اين دومين گل كريمي در ليگ بود كه در ورزشگاه وست‌فالن به ثمر رسيد.

ماگات ادامه داد: او بازيكني است كه به خوبي خود را با شرايط موجود وقف مي‌دهد و خيلي زود تغيير حالت در او ايجاد مي‌شود، كريمي به خوبي اين مسأله را ثابت كرده است.

من احساس مي‌كنم او بهتر از اين هم مي‌تواند براي بايرن بازي كند. ماگات در پايان صحبت‌هايش اظهار داشت: از كريمي تشكر مي‌كنم و اميدوارم او بتواند عملكرد خوبش را ادامه بدهد و براي بايرن در بوندس‌ليگا و ليگ قهرمانان اروپا مؤثر واقع شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین