کد خبر: ۳۳۳۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

شهادت 2 فلسطینی به ضرب گلوله‌ نیروهای رژیم صهیونیستی

نظامیان صهیونیستی با تیراندازی به سمت یک جوان فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری او را به شهادت رساندند تا شمار شهدای انتفاضه قدس در پنجاه و هفتمین روز آن به 101 نفر برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
نظامیان صهیونیست خودروی حامل این جوان فلسطینی را که مدعی هستند سعی در حمله به یک نظامی صهیونیستی را داشته است، تعقیب کردند و وقتی وی در نزدیکی ایست بازرسی زعتره از خودرو پیاده شد، به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

به گزارش سایت شبکه الجزیره، این جوان فلسطینی دومین شهیدی است که امروز (پنجشنبه) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید می‌شود و قبل از این نیز یک جوان فلسطینی در اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت وی در شهرک قطنه واقع در شمال غرب قدس اشغالی به شهادت رسیده بود.

در این حادثه، نظامیان ارتش صهیونیستی که صبح امروز به شهرک قطنه در شمال غرب قدس حمله کرده و ضمن محاصره آن، اقدام به تفتیش منازل فلسطینیان کرده بودند به شدت با جوانان فلسطینی درگیر شدند و در جریان این درگیری‌ها یک جوان فلسطینی به نام "یحیی طه" (20 ساله) به شهادت رسید.

با شهادت این دو جوان فلسطینی در پنجاه و هفتمین روز انتفاضه، شمار شهدا به 101 نفر رسید و بیش از 12 هزار فلسطینی دیگر در اثر شلیک گلوله‌های جنگی و مشقی و یا پرتاب گاز اشک آور و دیگر بمب‌های حاوی گاز سمی مجروح یا مسموم شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین