کد خبر: ۳۳۳۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

زمان آغاز دوره صلاحیت حرفه‌ای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر که دوره‌های یک ساله صلاحیت حرفه‌ای پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان از اواسط آذرماه آغاز خواهد شد گفت: هنوز رقم دقیق شهریه این دوره‌ها اعلام نشده و در حال بررسی‌های کارشناسی هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : علی اصغر فانی در حاشیه همایش دیده بیدار که به مناسبت هفته بسیج در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، درباره خدمات آموزش و پرورش در استان ایلام در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: در حال حاضر مدارس مهران در اختیار زوار است و کلاس‌های ما در این منطقه موقتا تعطیل شده‌اند.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان مهران و اداره کل ایلام در خدمت زوار اربعین هستند. همچنین دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی در جای جای این مسیر خدماتی به زوار ارائه می‌دهند و امیدواریم بتوانیم به سهم خودمان زوار اربعین را همراهی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره تعیین تکلیف انتخاب رئیس دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دکتر مهرمحمدی را برای بار دوم با هماهنگی وزارت علوم معرفی کردیم که امور در جریان است و امیدواریم به زودی مصوب و حکم قطعی‌اش برای ریاست دانشگاه صادر شود.

فانی همچنین درباره ارقام اعلام شده برای شهریه دوره یکساله معلمی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: هنوز رقم دقیق اعلام نشده است، البته بخشی از هزینه‌های دوره یکساله را خود آموزش و پرورش تامین می‌کند و بخش دیگر توسط دانشجوها پرداخت خواهد شد. در تلاشیم بخشی که به عهده داوطلبان است به حداقل برسد. اکنون در حال بررسی‌های کارشناسی هستیم.

وی افزود: دوره‌های یک ساله صلاحیت حرفه‌ای پذیرفته شدگان از اواسط آذرماه در دانشگاه فرهنگیان شروع خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سال 95 آموزش و پرورش نیز گفت: بودجه هنوز قطعی نشده؛ دیروز در جلسه هیئت دولت کلیات بودجه به بحث گذاشته شد و ادامه آن به جلسات بعدی موکول شد. در حال رایزنی با سازمان مدیریت هستیم تا بودجه مناسبی را بتوانیم برای سال آینده بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره کمیته مشترکی که برای چگونگی پرداخت مطالبات فرهنگیان در مجلس تشکیل شده بود گفت: تا کنون هشت جلسه با ریاست نایب رئیس اول مجلس و نمایندگان آموزش و پرورش و سازمان مدیریت برگزار شده و امیدواریم در ادامه جلسات بتوانیم راهکار و نتیجه خوبی برای پرداخت مطالبات فرهنگیان پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در لایحه بودجه سال 94 منبع درآمدی برای آموزش و پرورش در این خصوص دیده شده که باید از طریق خزانه تامین و در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد. اکنون در حال پیگیری این موضوع هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین