کد خبر: ۳۳۴۳۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی تنها با اراده کارگران و تولیدکنندگان حاصل می‌شود

بازدید رئیس‌جمهور از کارخانه مینا و عزاداری در جمع کارگران/کار و تولید اولویت کشور+تصاویر

رییس جمهوری، کار و تولید را مهمترین اولویت و نیاز امروز کشور دانست و تاکید کرد: رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی بدون قرار گرفتن در مسیر تولید محقق نخواهد شد و رسیدن به این هدف تنها با اراده کارگران و تولیدکنندگان حاصل می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه و پس از بازدید از کارخانه شیشه مینا و عزاداری اربعین حسینی(ع) در جمع کارگران و کارکنان این مجموعه تولیدی، در گفت و گویی با خبرنگاران ‌اظهار داشت: کسب روزی حلال، تلاش برای رفع نیازمندی های جامعه و مردم و کار و کوشش برای توسعه و آبادانی و رساندن کشور به قله های علم و پیشرفت، از اولویت های ایران اسلامی است.

به گزارش آفتاب، رییس جمهوری تاکید کرد: امروز مبارزه با استکبار و دشمنان با کار، جهاد اقتصادی و تلاش و نه با شعار ممکن است و هرچه در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی بیشتر تلاش کنیم دشمنان مایوس تر خواهند شد.

روحانی با تسلیت ایام اربعین حسینی، راهپیمایی میلیونی عاشقان اهل بیت(ع) در اربعین حسینی را با تاسی از حضرت زینب کبری(س) و اهل بیت(ع) دانست و اظهارداشت: عاشورا روز شور بزرگ حسینی و اربعین روز سوز حسینی است.

رییس جمهوری حضور در جمع کارگران و تلاشگران در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور و عزاداری با آنان در اربعین حسینی را نشان دهنده جایگاه ویژه کار و تولید برشمرد و گفت: این عزاداران هم نشانه‌ای از تلاش برای پیشرفت کشور هستند و هم عزاداریشان نشان از آمیختگی زندگی آنان به عشق اهل بیت(ع) دارد.

رییس جمهوری صبح چهارشنبه و همزمان با اربعین حسینی با حضور در کارخانه شیشه سازی مینا ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجتمع صنعتی، در جمع عزاداران حسینی به عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت.

روحانی در بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید کارخانه شیشه مینا، با توضیح مسوولان و متخصصان در جریان روند امور و چگونگی تولیدات این مجموعه تولیدی و صنعتی قرار گرفت.

رییس جمهوری سپس در جمع عزاداران اربعین حسینی در مسجد و حسینیه این کارخانه حضور یافت و همراه با آنان برای سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان عصمت و طهارت به عزاداری پرداخت.

کارخانه شیشه سازی مینا در سال 1347 با هدف تامین بطری های مصرفی در یک شرکت نوشابه سازی احداث گردید و تکمیل بسته بندی محصول را از چاپ روی بطری تا ساخت تشتک و جعبه پلاستیکی حمل نوشابه اجرا کرد.

این شرکت در ابتدا با یک کوره به ظرفیت 35 تن در روز و دو خط تولید شروع به کار کرد و در دو مرحله توسعه ظرفیت اسمی آن به 160 تن در روز و تعداد خطوط تولید آن به 5 خط ارتقاء یافته است.

رییس جمهوری را در این بازدید ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراهی می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
2
16
درود بر تفکرات متعالی تو
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
15
3
پس بالاخره رییس جمهور عزیزمون هم قبول کردن که راه خروج از مشکلات اقتصادی تولید هست نه... گره زدن همه مشکلات به تحریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
11
3
آقای رئیس جمهور مردم هم منتظر را اندازی شرکتهای تعطیل شده هستند که در طی این دو سال تعطیل شدند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
طی این 2 سال !!!!!!!!
چی میگی؟
8 سال همه چی بدون برنامه پیش رفته، حالا اینام که دارن کار میکنن که خرابکاری ها رو جم کنن شما نمیذارید.
واقعا وضعیت فقر و فحشا و بیکاری و اعتیاد و ... نمیبینید ؟
چی از این همه تندرویی و بی کله بازی نصیبمون شده که شما ول نمی کنید ؟
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
2
5
حضور آقاي سعيدي كيا در كنار رئيس جمهور محترم ، نشون ميده شركت مورد بازديد احتمالا از شركت هاي وابسته به بنياد مستضعفانه ، كه به هر حال در حل و فصل مشكلاتش از ...برخورداره ، بهتر بود به منظور ترويج واقعي فرهنگ خصوصي سازي در اقتصاد مقاومتي ، ايشون در كارخانه اي واقعا خصوصي حاضر ميشدن و از نزديك از مشكلات كارگر و كارفرما در بخش خصوصي مطلع ميشدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
2
2
آقای رییس جمهور پول تحریمها در رگهای اقتصادی تزریق کنید تا چرخ کارخانه ها بچرخد و حقوق اضاف نکنید و ارزهای خارجی پایین بیارید و قیمت شکست بشه و قیمت ارز پایین بیاد نیاز به اضافه کردن حقوق نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین