کد خبر: ۳۳۴۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
برای تخصیص ردیف اعتباری اربعین

نامه‌ی مسئولان ایلام و خوزستان به دولت

نماینده‌ی ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: استانداران و نمایندگان ایلام و خوزستان برای منظور کردن ردیف اعتباری ثابت اربعین در لایحه‌ی بودجه به دولت نامه خواهند داد.
آفتاب‌‌نیوز :
«عمران علی محمدی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامه‌ای به درخواست نمایندگان و استانداران ایلام و خوزستان در دست اقدام داریم که در آن برای برنامه پیاده‌روی زوار اربعین حسینی در استان‌های مرزی ردیف اعتباری ثابت در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نامه به رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد، گفت: رییس مجلس در سفر به ایلام برای عملیاتی شدن این پیشنهاد کاملاً اعلام آمادگی کردند و یقیناً دولت نیز از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اکثر مسئولان کشور از مرز مهران، بازدید و اقرار کردند که زیرساخت‌های ایلام و مرز مهران باید توسعه یابد، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی عشق و ارادت خاصی نسبت به اهل‌بیت و امام حسین (ع) دارند و یقیناً کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی سال‌به‌سال رونق بیشتری خواهد گرفت و همین موضوع هم مسئولیت بودجه‌ریزان را بیشتر می‌کند و باید برای این برنامه اعتبارات و ردیف اعتباری ثابتی در نظر بگیرند.

نماینده مردم استان با تشکر از دست‌اندرکاران برنامه اربعین حسینی گفت: مردم و مسئولین تمام امکانات خود را بسیج کردند و الحمدالله امسال بهتر از سال گذشته برنامه تردد زوار اربعین پیش رفت و مردم مطمئن باشند نمایندگان آن‌ها تمام تلاش خود را برای تکمیل زیرساخت‌های دروازه‌ی عتبات عالیات به کار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین