کد خبر: ۳۳۴۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

انریکه خیال هواداران بارسلونا را راحت کرد

سرمربی آبی-اناری‌ها بعد از پیروزی در جام حدفی اسپانیا که با نیمکت‌نشینی مسی همراه بود تاکید کرد که این ستاره آرژانتینی هیچ مشکلی ندارد و تنها بدین خاطر به او بازی نداد تا استراحت کند.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا در شبی که ستارگان بزرگ خود را در اختیار نداشت و با ترکیبی از بازیکنان ذخیره خود به میدان رفت موفق شد ویانوونسه را در جام حذفی اسپانیا با نتیجه پر گل 6 بر یک شکست دهد.

لوئیس انریکه سرمربی آبی-اناریها از عملکرد بازیکنان جوان تیمش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالم که موفق شدیم با وجود استفاده نکردن از بازیکنان اصلی خود پیروزی پر گلی را به دست آوریم. هواداران از دیدن بازی لذت بردند همچنانکه بازیکنان جوان و ذخیره بارسلونا هم از ارائه چنین بازی لذت بردند. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت هم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، ستاره بارسلونا در دیدار برابر ویانووسه، ساندرو بود که هت تریک کرد. انریکه درباره این بازیکن گفت: ساندرو بازیکنی است که توان بالایی در گلزنی دارد. او نشان داد که می‌تواند در دیدارهای بزرگ هم بازی کند. در کل باید بگویم که از عملکرد همه بازیکنان رضایت دارم و براین باورم که آنها شب خوبی را پشت سر گذاشتند.

انریکه ادامه داد: ویانوونسه نشان داد که حریف سرسختی برای ما است و به همین خاطر هم بازی را جدی گرفتیم. در دیدار رفت به تساوی دست یافته بودیم و این نشان می‌داد که باید در این دیدار با جدیت بازی کنیم. خوشحالم که در نهایت با اقتدار به دور بعد راه یافتیم.

سرمربی آبی-اناریها در پایان سخنان خود درباره لیونل مسی هواداران تیمش را مطمئن کرد. او گفت: مسی در دیدار برابر رئال مادرید 30 دقیقه بازی کرد. او در هر دو دیدار برابر رم و رئال سوسیداد هم 90 دقیقه بازی کرد. مسی تازه از دوران آسیب دیدگی رهایی پیدا کرده است و باید به او استراحت داد. او هیچ آسیب دیدگی ندارد و تنها بدین خاطر از او استفاده نکردم که استراحت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین