کد خبر: ۳۳۴۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

توقف الاهلی در شبی که جباری پنالتی از دست داد

تیم فوتبال الاهلی قطر در شبی که مجتبی جباری - بازیکن ایرانی این تیم - یک پنالتی را از دست داد، در ورزشگاه خانگی خود با تساوی 2 - 2 برابر المسیمیر قعرنشین متوقف شد تا کرانچار خطر اخراج را احساس کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر یک دیدار برگزار شد که در آن جدال دو تیم الاهلی و المسیمیر برنده نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این دیدار که تقابل یاران مجتبی جباری با محمد نوری بود، در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد. هر دو گل المسیمیر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید؛ البته الاهلی هم یک پنالتی به دست آورد اما مجتبی جباری آن را از دست داد.

جباری در ترکیب اصلی الاهلی به میدان رفت و 90 دقیقه هم بازی کرد اما خبری از پژمان منتظری دیگر ستاره ایرانی الاهلی در این دیدار نبود. از طرف دیگر هم محمد نوری که بازوبند کاپیتانی المسیمیر را بر بازو بست در ترکیب اصلی تیم خود به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد و یک کارت زرد هم دریافت کرد.

المسیمیر که تازه به لیگ ستارگان قطر راه یافته است از 10 بازی قبلی خود 9 بار شکست خورده و تنها یک بار به پیروزی رسیده بود و این دومین بازی بود که در آن امتیاز به دست آورد. الاهلی هم با هدایت زلاتکو کرانچار عملکرد خوبی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر نداشته و احتمال اخراج این مربی کروات زیاد است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت الکاس قطر،در ادامه هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر فردا شب یک دیدار برگزار می‌شود که در آن ام‌صلال که آندرانیک تیموریان را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی خود از تیم العربی که اشکان دژاگه را در ترکیب خود دارد پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی الریان با 30 امتیاز در صدر قرار دارد. الجیش با 23 و السد هم با 21 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین