کد خبر: ۳۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

طنز/ آمانو خبر مرگت! اسناد غیرقابل انکار از ارتباط ماشین مشدی ممدلی و گزارش آژانس!

نماینده متعهد و دانشمند ملت در مجلس که با رای بالای 120 هزار نفر وارد مجلس شده، با انتشار عکسی گریان از خود در اینستاگرام نوشت: من می دانم PHD چیست و می خواهند به بهانه آن سر ایران را ببرند.
آفتاب‌‌نیوز : انتشار گزارش یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از ارزیابی مسائل گذشته و حال ایران به 35 عضو شورای حکام بواسطه سیاه و سفید بودنش، با واکنش های متفاوتی در داخل مواجه شد... برخی واکنش های احتمالی روزنامه های کشور را در ادامه می خوانید:

روزنامه حیران

تیتر: توی محله ما یه ماشین بود که بهش می گفتن ماشین مشدی ممدلی

این تازه اول راهی است که ما چند ماه قبل پیش بینی کردیم که این غربی ها قابل اعتماد نیستند و برجام، یک کاغذ ننگین ترکمنچای طور است که نسخه ملت را پیچیده. حالا که آمانو آب پاکی را روی دست دولتمردان خوشبین ما ریخته، دسته های مختلف مردمی با حضور در روزنامه، خواستار عذرخواهی دولت شده اند. مردم می گویند مذاکره نخواستیم، انرژی هسته ای را به ما برگردانید. اسناد غیر قابل انکاری در اختیار ماست که ضمن اشاره به چند دیدار جورج سوروس با یکی از سران فتنه، از عملیات دور زدن ایران در مذاکرات خبر می دهد. البته مردم این ها را فهمیده اند اما دولتمردان ما ... و در این باره گفتنی ها زیاد است که بماند برای بعد اما دولت بداند که مردم توقع یک عذرخواهی ساده را دارند و بازگشت به همان تحریم هایی که بود اما دورش می زدیم و نه تحریم هایی که هنوز هست اما نمی توانیم دورش بزنیم. مثال روشنش همان راننده ای است که60سال پیش در محله ما بود و اسمش مشدی ممدلی بود و ماشینش نه بوق داشت نه صندلی.برای ارتباط آن ماشین با گزارش آمانو ، مدارک غیرقابل انکاری وجود دارد که بعدا می گیم.

روزنامه فرق

تیتر: تعظیم دوباره جهان به دپیلماسی تدبیر

با انتشار گزارش آمانو بار دیگر سیاست درخشان دولت تدبیر و امید، نشان داد که دیپلماسی با شعار و بازی با کلمات فرق دارد و میدان مذاکره جای تدریس فلسفه و بیان خاطرات و موعظه طرف مقابل نیست. اگر مذاکره و مذاکره کنندگان خبره و مجتهد کارشان باشند، همین می شود که اول دنیا به احترام مذاکرات، برای ایران سر خم می کند و حالا در آستانه یک جشن ملی قرار می گیریم و برای همیشه پرونده مناقشات هسته ای جهان با ما بسته خواهد شد. حالا باید دید برنامه بعدی دلواپسان برای محو کردن این فتح الفتوح چیست؟


روزنامه چمن امروز

تیتر: خبر مرگت!

مهندس آمانو بالاخره زهرش را ریخت و بعد از اینکه آخرین گیلاس زهرماری اش را خورد رفت پشت تریبون و اسهال خود را ریخت روی کاغذی که امریکا چاپ کرده و در اختیارش قرار داده است. با همان خودنویسی که از نتانیاهو گرفته، نعل به نعل گزارشی که تلاویو برایش دیکته کرده را نشخوار و بعد هم روی کاغذ امرکایی خط خطی کرده. خاک بر سرت که آما کهنه هم نیستی چه برسد به آما نو. خبر مرگت با این گزارشی که نشان دادی پاستور در وادادگی محض است و پرزیدنت ما خوش خیال و ظریف جان، چقدر کلفت بازی خورد و معلوم شد که لبخند جواب که نداد هیچ، طرف را پر رو کرد که بمالد ...


روزنامه هشت شب

تیتر: چند می گیری گزارش بدی؟

بازار تهیه و انتشار گزارش در همه جای جهان، این روزها داغ داغ است، از تهیه گزارش کمیسیون برجام در بهارستان که گفته می شود توسط تیم قبلی مذاکره کننده و در دفتر ولنجک با نظارت محمود احمدی نژاد تنظیم شده تا گزارش بازی پرسپولیس، استقلال اهواز که گویا سرهنگ علیفر برای خیابانی نوشته و فرستاده است. حالا هم آمانو و گزارشش بر سر زبان هاست، گفته می شود آمانو حتی نمی تواند یک نامه ساده را بنویسد و برای همین همیشه یک تیم سه نفره فنی در کنار او هستند تا متن سخنرانی، نامه ها و گزارش هایش را تنظیم کنند. حتی می گویند او برای هر گزارش، حق التحریر 2500 دلاری به تیم کاربلدش می دهد. در ادامه جدول برخی گزارش های مهم ملی و بین المللی و تهیه کنندگان واقعی آن را به همراه هزینه پرداختی مشاهده می کنید...


روزنامه آرمان

تیتر: خاطره هاشمی از دیدار با آمانو: بهش گفتم تمومش کن!

آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگوی اختصاصی با ما گفت: گزارش منتشر شده، یعنی ماهی به دمش رسیده. البته من در دیداری که آمانو آمده بود تهران، بهش گفتم که دیگه کش نده این داستان رو. وقتی همه جهان با ما آمدن پای میز مذاکره تو دیگه خودتو لوس نکن، تمومش کن. آمانو البته خندید و قول داد در گزارشش بهترین عملکرد رو داشته باشه که گویا همین هم شده. بالاخره باید کمک کرد، این هم کاری بود که من از دستم بر میومد البته در زمان امام(ره) هم یکبار اینطوری شد و من با پرز دکوئیار صحبت کردم و گوشی را دادم دستش و او هم رفت و به قولش عمل کرد.

خبرگزاری شانس نیوز

تیتر: سیاه تر از این هم می شد
به قلم سین جیم دانا

اخبار موثقی که نگارنده در اختیار دارد و هیچ احدی در ایران و جهان از آن خبر ندارد، حاکی از آن است که دولت بازهم در تدارک یک جشن ساختگی برای یک پیروزی کاذب است. خودم تحقیق کردم و مطمئن شدم بازی جدید آژانس بازنگهداشتن پرونده PMD است و البته یک جریان خائن داخلی آماده است به محض تشکیل جلسه شورای حکام هلهله کنان به کف خیابان بریزد و از یک فتح دیگر سخن بگوید و افکار عمومی را منحرف سازد. نگارنده خوب می داند که نقشه آژانس دور زدن ایران با لفاظی است. گزارش چند پهلو و بررسی چند پهلوتر در شورای حکام تنها یک تله انفجاری برای اجرای برجامی است که همه می دانند چه تحفه ننگینی برای کشور است.

واکنش یک نماینده مجلس
سایت هوا نیوز نوشت: نماینده متعهد و دانشمند شهر (...) که با رای بالای 120 هزار نماینده ملت ایران در خانه ملت است با انتشار عکسی گریان از خود نوشت: من می دانم PHDچیست و می خواهند به بهانه آن چه بلایی سر کشور بیاورند و سر ایران را ببرند. مردم بیدار شوید. این دولت خواب است.

 

 

 

محسن حدادی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین