کد خبر: ۳۳۴۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

اویگون: غیبت تیموریان به ضررمان شد

سرمربی ام صلال بعد از تساوی برابر العربی تاکید کرد نبود بازیکنی چون آندارنیک تیموریان باعث شد تا تیمش پیروز این بازی نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
 ام صلال در هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه خانگی با تساوی یک بر یک برابر العربی متوقف شد و سه امتیاز حساس این دیدار را از دست داد.

العربی ابتدا از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما ام صلال هم توانست گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. آندرانیک تیموریان، ستاره ایرانی ام صلال در این دیدار نتوانست تیمش را به خاطر محرومیت همراهی کند و غیبت او یکی از دلایلی بود که باعث شد تا ام صلال سه امتیاز خانگی این بازی را دست دهد.

بولنت اویگون، سرمربی ترکیه‌ای ام صلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار ناراحت هستیم که سه امتیاز این دیدار را از دست دادیم. برای پیروزی به میدان رفتیم. سه امتیاز این دیدار برای ما مهم بود اما پنالتی که داور به سود العربی گرفت، در جریان بازی تاثیر گذاشت. بعد از گلی که دریافت کردیم، حملات زیادی را روی دروازه حریف ترتیب دادیم. فوتبال همین است که اگر توان پیروزی بر حریف را نداشته باشی، تساوی امری عادی به شمار می‌آید.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت العرب قطر،او ادامه داد: دو بازیکن خارجی‌مان یعنی آندرانیک تیموریان و جرمی را در اختیار نداشتیم و غیبت این دو بازیکن، روی عملکرد ما تاثیر گذاشت. مجبور شدیم به دو بازیکن جوان دیگر اعتماد کنیم. العربی بازیکنان خوبی در اختیار دارد. برای پیروزی به میدان رفته بودیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم. اگر بعضی از بازیکنان دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا می‌کردند، نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم. به تغییرات نیاز داریم و باید دو بازیکن در حد ساگوبو و ویلنتون جذب کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین