کد خبر: ۳۳۴۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

مسیر عجیب قبر پادشاه +عکس

حدود 48 مجسمه از 24 گونه از حیوانات در طول مسیر رسیدن به 13 مقبره از شاهان مینگ تراشیده شده. از هر حیوان یک جفت که یکی از آنها نشسته و دیگری ایستاده و در نزدیکی هم قرار دارند.از جمله این حیوانات میتوان به شتر، شیر، تک شاخ،فیل و... اشاره کرد که مسیر رسیدن به این آرام گاه ها را بسیار جالب و وهم آمیز جلوه می دهند.سلسله مینگ( به معنای درخشان) از سال 1368 میلادی تا 1644 میلادی، حاکم کشور چین بود.
آفتاب‌‌نیوز : جوان وتاریخ: مسیر عجیب رسیدن به مقبره پادشاهان "سلسله مینگ " که با مجسمه هایی از سنگ مشخص شده است چین، حدود 1860 عکاس: John Thomson

حدود 48 مجسمه از 24 گونه از حیوانات در طول مسیر رسیدن به 13 مقبره از شاهان مینگ تراشیده شده. از هر حیوان یک جفت که یکی از آنها نشسته و دیگری ایستاده و در نزدیکی هم قرار دارند.از جمله این حیوانات میتوان به شتر، شیر، تک شاخ،فیل و... اشاره کرد که مسیر رسیدن به این آرام گاه ها را بسیار جالب و وهم آمیز جلوه می دهند.سلسله مینگ( به معنای درخشان) از سال 1368 میلادی تا 1644 میلادی، حاکم کشور چین بود.آنها پس از سقوط سلسله مغول ها به رهبری یوان قدرت را در دست گرفتند. مینگ "یکی از بزرگ ترین دوران در تاریخ، که از حکومت داری منظم و ثبات اجتماعی برخوردار بود"، آخرین سلسله در چین بود که توسط قوم هان اداره شد.حکومت مینگ نیروی دریایی بسیار بزرگی را ساخت و در ارتش او بیش از یک میلیون سرباز وجود داشت.پروژه های ساخت و ساز بزرگ و عظیمی در این دوران انجام شد، از جمله بازسازی کانال بزرگ، و دیوار بزرگ، و ساخت شهر ممنوعه در پکن در 25 سال اول قرن پانزدهم میلادی.بر اساس تخمین های صورت گرفته، جمعیت چین در دوران مینگ، بین 160 تا 200 میلیون بوده است.سلسله مینگ در تمدن چین جایگاهی ویژه دارد و اولین نشانه های کاپیتالیسم را می توان در این دوران مشاهده کرد.

مسیر عجیب قبر پادشاه + عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین