کد خبر: ۳۳۴۸۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

زائران اسباب‌بازی‌ها را در سطل زباله نیندازند

زائرانی که از عراق اسباب‌بازی خریده‌اند آنها را در سطل‌های زباله یا در مکان‌های عمومی نیندازند و به پلیس تحویل دهند.
آفتاب‌‌نیوز : دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه روز گذشته ۱۸۵ هزار و ۲۷۲ زائر ایرانی وارد کشور شدند، گفت: زائرانی که از عراق اسباب‌بازی خریده‌اند آنها را در سطل‌های زباله یا در مکان‌های عمومی نیندازند و به پلیس تحویل دهند.

مجید آقابابایی در گفت‌وگو با فارس، آخرین آمار ورود زائران به کشور را اعلام کرد و گفت: تا پایان روز گذشته 185 هزار و 272 زائر ایرانی به کشور وارد شده‌اند که 63 درصد ورودی‌ها مربوط به مرز مهران بود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: در مجموع تاکنون یک میلیون و 300 هزار زائر ایرانی به کشور بازگشته‌اند و حدود 300 هزار نفر هنوز در کشور عراق حضور دارند.

وی ادامه داد: شب گذشته با اینکه هوای مرز مهران بسیار سرد بود ولی هم اسکان و هم تغذیه زائران به خوبی صورت گرفت و تعداد اتوبوس‌ها هم به اندازه کافی وجود داشت و زائران به راحتی به محل زندگی خود منتقل شدند.

آقابابایی با بیان اینکه درصد ورود به کشور امروز نسبت به روز گذشته 50 درصد کاهش خواهد داشت، گفت: اوج ورود زائران به کشور در روز جمعه بود که تاکنون کاهش چشمگیری داشتیم.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به خرید تعدادی از عروسک‌هایی که مواد خطرناک در آنها جاسازی شده توسط زائران ایرانی گفت: زائرانی که اسباب‌بازی به خصوص عروسک از کشور عراق خریده‌اند باید دو نکته را رعایت کنند، یکی اینکه اسباب‌بازی‌های مشکوک خود را به مراکز انتظامی برای بررسی تحویل دهند و دیگری اینکه به هیچ وجه اسباب‌بازی‌ها را در سطل‌های زباله یا مکان های عمومی نیندازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین