کد خبر: ۳۳۴۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

عیادت قاضی صلواتی از متهم ردیف سوم پرونده نفتی

متهم ردیف دوم پرونده نفتی با اشاره به عیادت قاضی صلواتی از متهم ردیف سوم پرونده نفتی در زندان اوین گفت: آقای صلواتی در آن جلسه به ما گفتند اگر شیشه‌ای شکسته‌اید بپذیرید اما ما شیشه دشمن را شکستیم و امروز در خانه خودمان مجازات می‌شویم.
آفتاب‌‌نیوز : م، ش در ادامه دفاعیات خود در هجدهمین جلسه دادگاه پرونده متهمان نفتی، به عیادت قاضی صلواتی از ح. ف. ه، متهم ردیف سوم پرونده در زندان اشاره کرد و گفت: رئیس دادگاه در عیادتی که از آقای ح.ف.ه داشتند که نشانگر حسن نیت و بزرگواری وی است عنوان کردند اگر شیشه‌ای شکسته‌اید مسئولیت آن را بپذیرید اما پاسخ این است که ما شیشه دشمن را شکستیم و حال در خانه خودمان مجازات می‌شویم.

وی اضافه کرد: آقای زنجانی نهم دی ماه سال 92 بازداشت شد و 4 ماه بعد یعنی 17 اردیبهشت سال 93 من بازداشت شدم. در طول این 4 ماه با مقامات رسیدگی کننده به پرونده کمال همکاری را داشتم و در ایران، انگلیس و ترکیه مکرراً رفت و آمد می‌کردم و از بازداشت زنجانی و همچنین بازداشت ح. ف. ه مطلع بودم.

م. ش ادامه داد: می‌توانستم خیلی راحت در کنار خانواده خود در انگلیس باشم اما چون خلافی مرتکب نشده بودم و از خود مطمئن بودم برای کمک و بدون کوچکترین مشکلی به کشور آمدم. امروز می‌گویند مرا دستگیر کردند در حالیکه این مطلب خلاف واقع است.

متهم ردیف دوم پرونده نفتی، اضافه کرد: نیمه اسفندماه سال 92 به کشور آمدم و یک بار به عنوان مطلع مورد بازجویی قرار گرفتم و از هیچ کمکی فروگذار نکردم و پس از دو ماه که به کشور بازگشتم تمام جزئیات شرکت اونر ایر ترکیه و فال امارات را توضیح دادم و امروز چرا باید به ناحق به بند کشیده شوم.

به گزارش تسنیم، م.ش خاطرنشان کرد: اگر می‌خواستم به راحتی به ترکیه می‌رفتم سهام انور ایر را می‌فروختم و بدون هیچ معارضی تمام ثمن آن را دریافت می‌کردم اما به شهادت مسئولان دادستانی و نفت موافقتنامه اولیه را حتی برای آنها ارسال کردم اما گفتند دست نگه دارید زیرا زنجانی موافق نیست. بنابراین در خواست ملاقات کردم که این امر محقق نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین