کد خبر: ۳۳۴۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
رئیس پلیس راهور خبرداد؛

ضرورت تجهیز خودروهای زائران کربلا/ محورهای منتهی به مهران لغزنده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی به زائران به خصوص مالکان خودروهای شخصی که از مهران عازم شهرهای خود هستند توصیه کرد که خودروها را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند؛ در غیر این صورت حتما این تجهیزات را تهیه کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در رابطه با بارش نزولات آسمانی در اغلب استان های کشور، ریزش برف در نقاط کوهستانی خوزستان و نیز استان ایلام اشاره کرد و گفت: مسیر ایلام به سمت کرمانشاه و همدان و همچنین سایر شهرهای کوهستانی این استان برفی است.

وی به بارندگی شب گذشته شهر مهران اشاره کرد و گفت: هوای امروز این شهر، آفتابی است ؛ در عین حال گردنه اسدآباد، کولاک و برفی است.

مهری تصریح کرد: مسیرهای ایلام به سمت کرمانشاه به علت داشتن جاده های کوهستانی، برف گیر است؛ همچنین در بسیاری از استان ها به علت ریزش باران، جاده ها لغزنده است بنابراین به رانندگان توصیه می کنیم ضمن توجه به توصیه های پلیس با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره آخرین وضعیت راه های مواصلاتی مهران به ایلام، اظهار کرد: همچنان شاهد موج بازگشت زائران حسینی به داخل کشور هستیم.

این مقام ارشد انتظامی برای کمبود اتوبوس در شهر مهران طی دو روز گذشته توضیح داد: به همت مسئولان، 100 دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف کشور به این پایانه فرستاده شده است.
مهری در خصوص برنامه ریزی های پلیس برای انتقال زائران از مهران به شهرهایشان افزود: در حال حاضر محور مهران - ایلام وضعیت ترافیک مناسبی دارد اما به علت بارندگی و نیز لغزنده بودن جاده در بعضی از پیچ ها، ترافیک نیمه سنگین است.

وی در عین حال به این نکته نیز اشاره کرد که در مجموع مشکل خاصی در رابطه با محور یاد شده وجود ندارد.
این مقام انتظامی ادامه داد:10 تیم امدادی در جاده ایلام - مهران مستقر شده اند و هر هشت تا 10 کیلومتر از طول این مسیر را پوشش می دهند.
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی استان ایلام کانون اصلی و مهم تردد زائران سوگوار حسینی به عتبات عالیات است.

براساس اعلام مسئولان ستاد اربعین کشور امسال بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از مرزهای زمینی کشورمان برای شرکت در آیین های اربعین حسینی به کشور عراق عزیمت کردند که 57 درصد این شمار از مرز بین المللی مهران خارج و بیش از 60 درصد نیز از این نقطه وارد کشور شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین