کد خبر: ۳۳۵۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

استقرار نیروهای پلیس در هر سه مرز تا پایان ورود زائران به کشور

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تا پایان ورود زائران و تا زمانی که وضعیت مرزها، عادی شود، نیروهای پلیس در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه حضور داشته و در طول مسیر نیز پلیس راهور و پلیس راه، زائران را مشایعت می کنند تا به سلامت به مقصد برسند.
آفتاب‌‌نیوز : سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرز چذابه و روند ورود زائران به کشور، در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود 80 درصد زائران به کشور گفت: مابقی زائران طی دو تا سه روز آینده به کشور باز می گردند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به سوالی در خصوص مقایسه وضعیت مرز نسبت به سال گذشته، گفت: امسال، گیت ها، در مرز مهران سه برابر و در مرزهای شلمچه و چذابه 30 درصد افزایش یافت؛ مجموعا نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) از تمام توان و ظرفیت خود بهره گرفت تا مشکلی بوجود نیاید و بحمدالله به این هدف خود رسیدیم.

اشتری تأکید کرد: وضعیت تردد در مرزها روان است و خوشبختانه هیچ مشکلی در این مدت رخ نداد.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص اسباب بازی ها و عروسک های مشکوک که از عراق وارد کشور شده است نیز، گفت: موارد مشکوکی داشتیم که بررسی شد، مردم نگران نباشند چراکه پلیس در مرز با آمادگی کامل وسایل زائران را کنترل می کند.

فرمانده ناجا ضمن تشکر از اصحاب رسانه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: از همکاری مسئولان استان های خوزستان و ایلام که خالصانه و با عشق به حضرت سیدالشهدا(ع)، در یک ماه گذشته برای تسهیل تردد زائران بصورت شبانه روزی فعالیت کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: از مردم ایلام و خوزستان نیز تشکر می کنم که با استقرار موکب ها در خدمت رسانی به زوار و افزایش شور و شعور حسینی با پلیس همکاری کردند.

اشتری با اشاره به اینکه رضایتمندی و دعای خیر زائران کربلای معلی، بالاترین پاداش برای پلیس است، گفت: از استانداران،شهرداران خوزستان و ایلام، سپاه پاسداران، دستگاه های امنیتی و شورای تأمین، قرارگاه اربعین وزارت کشور، سازمان حج و اوقاف، هلال احمر، اورژانس، وزارت راه و مردم خوب این دو استان و همچنین از مرزبانان و پلیس عراق به دلیل همکاری خوب و مطلوب صمیمانه تشکر می کنم.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: تا پایان ورود زائران و تا زمانی که وضعیت، عادی شود همه نیروها در سه مرز حضور داشته و در طول مسیر نیز پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه، زائران را مشایعت می کنند تا به سلامت به مقصد برسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
ایران هم باید جلوی مرزهاشو بگیره روزانه تعداد زیادی به صورت قاچاقی وبسیار راحت از ایران به اروپا میرن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین