کد خبر: ۳۳۵۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

جاده همدان - قزوین باز شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: با شروع ریزش برف از روز یکشنبه جاده رزن - قزوین مسدود شده بود که با تلاش راهداران شمگاه دوشنبه باز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمودرضا عراقی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در حالیکه جاده همدان - قزوین در محدوده استان همدان باز بود ولی به علت مسدود بودن مسیر در استان مجاور اجازه تردد به خودروها داده نمی شد.

وی اضافه کرد: با تلاش و همت مجموعه راهداری در حال حاضر مسیر همدان از سمت رزن - قزوین باز شده و تردد جریان یافته است.

وی گفت: با وجود باز بودن مسیر آزاد راه همدان - ساوه در حوزه استحفاظی همدان ولی این مسیر در حوزه استحفاظی استان مرکزی مسدود است.

معاون عمرانی استانداری همدان اضافه کرد: در حال حاضر طبق گفته معاون عمرانی استانداری مرکزی راهداران این استان در حال باز کردن این مسیر هستند.

عراقی اظهار کرد: در صورت بازگشایی مسیر آزاد راه همدان - ساوه ، اجازه تردد به خودروهای عبوری در این آزاد راه داده می شود.

ریزش برف از بامداد روز گذشته تاکنون موجب مسدود شدن مسیر همدان - ساوه، و گردنه اوج شده و در 24 ساعت گذشته شاهد اسکان 22 هزار مسافر در پایگاههای امداد جاده ای این استان بوده‌ایم.

طبق اعلام مرکز هواشناسی هوای همدان با پایان بافتن ریزش برف در ظهر امروز دوشنبه، دمای هوا تا پایان هفته جاری به شدت کاهش یافته و موجی از سرما در راه است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین