کد خبر: ۳۳۵۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

دعوت یک حزل از نخبگان برای نامزدی در انتخابات

حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای از نخبگان کارآمد و متخصص و دلسوز واجد شرایط دعوت کرد با نامزدی و ثبت‌نام در این انتخابات، مجلس را به جایگاه اصلی «در راس امور» بازگردانند.
آفتاب‌‌نیوز :
در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است:

بسم‌الله‌ الرحمن الرحیم

«ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها»

آیه 58 سوره نساء

امروز 16 آذر سالروز فداکاری دانشجویان شهید در مقابل استکبار و استبداد است. با گرامی‌داشت این روز بزرگ به استحضار ملت سرافراز و شریف ایران می‌رسانیم یک بار دیگر در اولین جمعه آخرین ماه سال جاری قرار است فرصت خلق حماسه جدید برای ایجاد تحول اساسی در سرنوشت ایران و ایرانیان فراهم شود و بدون تردید حضور چشمگیر و مشارکت حداکثری آرای ملت علاوه بر نمایش اقتدار در عرصه بین‌المللی بویژه پس از توافق «برجام» می‌تواند زمینه‌ساز تغییرات و اصلاحات جدی در پارلمان کشور باشد.

متاسفانه امروزه جایگاه مجلس به دلیل عملکرد نامطلوب ادوار گذشته روز به روز تنزل یافته تا جایی که عده‌ای ناآگاه و یا مغرض به خودشان اجازه دادند برخلاف دیدگاه قطعی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری «در راس بودن» مجلس را رسما از تریبون‌های عمومی به چالش بکشانند.

حزب مردم‌سالاری به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که در طول فعالیت شانزده ساله خود همواره تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات کشور را صندوق‌های رای دانسته و هیچگاه علی‌رغم بی‌مهری برخی نهادهای نظارتی یا اجرایی هرگز با هیچ انتخاباتی به صورت قهر یا تحریم برخورد نکرده است و حتی لیست صد نفری را برای انتخابات مجلس نهم منتشر ساخت، بنا دارد به لطف الهی با همه امکانات خویش و با هماهنگی اصلاح‌طلبان سراسر کشور برای تمامی حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور در انتخابات پیش رو نامزد اصلاح‌طلب و در صورت ضرورت کاندیدای اصولگرای معتدل را معرفی و در معرض انتخاب مردم قرار دهد.

البته امیدواریم که تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و تبلیغاتی و امنیتی و نظامی و انتظامی با سعه صدر و بی‌طرفی کامل صرفا به «مر» قانون عمل کرده و برای نمایش قدرت عظیم مردم و خلق حماسه جدید بی‌طرفی کامل خود را به اثبات برسانند.

حزب مردم‌سالاری از تمامی نخبگان دلسوز و کارآمد و عناصر متخصص و شایسته درخواست می‌نماید از هرگونه تنزه‌طلبی پرهیز نموده و با نامزدی و ثبت‌نام در انتخابات برای کمک به تحقق اولویت‌های مردم و حل مشکلات فراوان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... و دستیابی به جایگاه اول منطقه و جایگاه دهم جهان براساس افق سند چشم‌انداز 1404 یعنی همان ده سال آینده از هیچ کوششی دریغ نورزند.

در اینجا به ویژه از زنان شایسته و جوانان واجد شرایط می‌خواهیم فرصت را از دست نداده و حتما با حضور بانشاط و فعالانه خویش برای ثبت‌نام زمینه‌ای ایجاد کنند تا با کمک همه دلسوزان مردم امثال شهید مدرس‌ها را روانه مجلس ساخته و به لطف و تفضل الهی مجلس را به جایگاه اصلی خود یعنی همان «در راس بودن» بازگردانیم و انقلاب اسلامی و نظام برآمده از خون شهدا را بهتر صیانت و حفظ نماییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین